یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

قیمت سکه، طلا و ارز در ۲۲ اسفند/ حباب سکه ۵۶۸ هزار تومان شد

24 خرداد 1401
قیمت سکه، طلا و ارز در ۲۲ اسفند/ حباب سکه ۵۶۸ هزار تومان شد

به گزارش بانک اول  بر اساس اعلام صرافی ملی ، در ۲۲ اسفند هر دلار آمریکا با نرخ ۲۳ هزار و ۷۵۷.۵ تومان و هر یورو به قیمت ۲۷ هزار و ۹۱۸ تومان از مردم خریداری می شود

همچنین در بازار فلزات گرانبها، هر سکه امامی به قیمت ۱۰ میلیون و ۵۳۸ هزار تومان و هر مثقال طلا نیز ۴ میلیون و ۴۵۷ هزار تومان داد و ستد می شود.

هر انس طلای جهانی نیز ۱.۷۰۳.۷۴ دلار ارزش گذاری شده است.

در بازار همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت یک میلیون و ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به نرخ یک میلیون و ۳۷۱ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می شود.

در جریان معاملات نقدی بازار هر سکه بهار آزادی به قیمت ۱۰ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۹۰۰ تومان، هر نیم سکه ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، هر ربع سکه ۴ میلیون تومان و هر سکه گرمی هم ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

در نیمه روز ۲۲ اسفندماه، حباب هر سکه امامی ۵۶۸ هزار تومان، هر سکه بهار آزادی ۳۵۱ هزار تومان، هر نیم سکه یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان، هر ربع سکه یک میلیون و ۵۱۰ هزار تومان و هر سکه گرمی نیز برابر با یک میلیون و ۲۳هزار تومان است.

اخبار مرتبط
امروز قیمت دلار شیب صعودی را تجربه کرده است و قیمت سکه امامی به ۴۳,۴۰۰,۰۰۰ (چهل و سه میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۴۷ درصدی داشته است.
بر اساس شیوه‏ نامه نحوه برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۱۳ شهریورماه ماه ۱۴۰۲ منتشره در تارنمای رسمی(www.ice.ir)، شانزدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز شنبه مورخ ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.
بازار امروز شاهد افزایش قیمت دلار و کاهش قیمت طلا نسبت به روز گذشته است.
۵۰ سال پیش معاملات بازار آزاد طلا و سکه در تهران متوقف شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها