دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

همسان‌سازی حقوق و مزایای کارمندان قراردادی و پیمانی شهرداری‌ها+بخشنامه جدید

24 خرداد 1401
همسان‌سازی حقوق و مزایای کارمندان قراردادی و پیمانی شهرداری‌ها+بخشنامه جدید

به گزارش بانک اول دستورالعمل همسان‌سازی حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کار معین (مشخص) با کارمندان (بخشنامه شماره ۲۵۰۹ مورخ ۲۵/۱/۱۴۰۰ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور) صادر شد . 

در این نامه آمده است :

معاونین محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های کشور

با سلام و احترام؛

ضمن ارسال تصویر بخشنامه شماره ۲۶۰۸ مورخ ۲۳/۱/۱۴۰۰ سازمان اداری و استخدامی کشور منضم به دستورالعمل همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کار معین (مشخص) با کارمندان پیمانی (تصویر پیوست)، لطفاً دستور فرمایید مطابق مفاد ماده (۳) دستورالعمل مذکور، اقدما لازم را در خصوص کارمندان قراردادی معمول نمایند. ضمناً به منظور ایجاد وحدت رویه در اجرای بخشنامه فوق، نمونه فرم قرارداد پیوست می باشد.

مهدی جمالی‌نژاد- رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

 

اخبار مرتبط
حداقل حقوق متاهلین در ناحیه شهری و مناطق غیرعملیاتی که در فروردین ۱۴۰۳، معادل ۷ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است که با مصوبه مجلس، به حداقل ۹ میلیون ۵۷۳ هزار تومان خواهد رسید.
با تصویب قوانین جدید مبنی بر الزام ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی به سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی، انتخاب نرم‌افزار مناسب برای این منظور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.
سازمان حج و زیارت اعلام کرده است که از میان ۸۲ هزار و ۵۰۰ زائر، فقط تعداد معدودی (حدود ۶ هزار و ۶۳۶ نفر) به علت فاقد حساب بودن در بانک‌های ملی و ملت، مبلغ بازگردانده‌شده را دریافت نکرده‌اند.
در این مرحله ۶۳ نفر در پانزده دستگاه اجرایی استان جذب خواهند شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی به نشانی hrtc.ir برای حضور در آزمون ثبت نام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها