شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

سفر‌های جاده‌ای در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ممنوع است

24 خرداد 1401
 سفر‌های جاده‌ای در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ممنوع است

به گزارش بانک اول، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ممنوعیت سفر در ایام تعطیلی عید فطر، گفت: بر این اساس سفر‌های شخصی جاده‌ای ممنوع است و وزارت راه با همکاری نیروی انتظامی با شدت ابلاغیه ستاد کرونا را اجرا می‌کند.

محمد اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به ابلاغیه وزیر کشور ممنوعیت تمام سفر‌ها شامل سفر‌های هوایی و ریلی نیز می‌شود، اظهار کرد: خیر، جابجایی‌ها از طریق حمل‌ونقل عمومی با توجه به رعایت کامل دستورالعمل‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود.

وی افزود: در ایام مورد نظر قطعا هموطنان برای سفر‌های ضروری از حمل‌ونقل عمومی (جاده‌ای، ریلی و هوایی) استفاده می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: بر اساس ابلاغیه فرمانده قرارگاه عملیات مبارزه با کرونا، سفر‌های شخصی جاده‌ای در بازه زمانی ۲۱ اردیبهشت تا ۲۵ اردیبهشت ماه امسال ممنوع است.

اسلامی تاکید کرد: با همکاری وزارت راه و شهرسازی و نیروی انتظامی، ابلاغیه ستاد ملی کرونا با شدت اجرایی خواهد شد.

گفتنی است عبدالرضا رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی و فرمانده نیروی انتظام به‌استناد مصوبه رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مدیریت کرونا در حضور رئیس جمهوری، ممنوعیت تمام سفر‌ها در ایام عید فطر در سراسر کشور، از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ را رسماً ابلاغ کرد.

فرمانده قرارگاه در این ابلاغیه، از وزارت راه و شهرسازی و ناجا خواست، با پیش‌بینی همه تمهیدات لازم، ممنوعیت تمام سفر‌ها در همه مناطق کشور فارغ از هرگونه رنگ‌بندی کرونایی را در بازه زمانی مصوب، به‌نحو کامل محقق کنند./تسنیم

اخبار مرتبط
تفریح و سرگرمی علاوه بر تغییر روحیه ، باعث ریکاوری می شود تا کارها با انگیزه و دقت بیشتری انجام بپذیرد. همچنین معمولا ایده‌های ناب و خلاقانه در زمان استراحت حاصل می شود.
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. تمام داوطلبان کنکور باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.
«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»
با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها