یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۶ اردیبهشت/ خرید و فروش طلا متوقف شد

24 خرداد 1401
پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۶ اردیبهشت/ خرید و فروش طلا متوقف شد

به گزارش بانک اول امروز طلا و سکه در بازار تهران اندکی صعودی شد و هر اونس طلا در بازار جهانی هم دیروز با ۱۳ دلار افزایش با قیمت یک هزار و ۸۴۳ دلار معامله شد. فعالان بازار طا می‌گویند که بازار طلا از مذاکرات وین تا حدی مایوس شده‌اند و همین مساله بر افزایش قیمت ارز تاثیر گذاشته است.

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره پیش‌بینی خود از قیمت‌های فردا در بازار طلا و جواهر گفت: با توجه به بسته بودن بازارهای جهانی و کاهش میزان تقاضا قیمت طلا فردا تغییری نمی‌کند

به گفته نادر بذرافشان  در ۱۰ روز گذشته فروش سکه و طلا در بازار زیاد بود اما حالا با افزایش قیمت دلار تقاضا برای خرید طلا و سکه دوباره کاهشی شده است.

او همچنین گفت: در شرایط فعلی مردم سر درگم و بیشتر نظاره‌گر هستند، چرا که نسبت به شوک قیمت در بازار طلا هراس دارند. از این‌رو به جای خرید یا فروش طلا ترجیح می‌دهند تماشاچی باشند.

اخبار مرتبط
امروز قیمت دلار شیب صعودی را تجربه کرده است و قیمت سکه امامی به ۴۳,۴۰۰,۰۰۰ (چهل و سه میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۴۷ درصدی داشته است.
بر اساس شیوه‏ نامه نحوه برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۱۳ شهریورماه ماه ۱۴۰۲ منتشره در تارنمای رسمی(www.ice.ir)، شانزدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز شنبه مورخ ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.
بازار امروز شاهد افزایش قیمت دلار و کاهش قیمت طلا نسبت به روز گذشته است.
۵۰ سال پیش معاملات بازار آزاد طلا و سکه در تهران متوقف شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها