دوشنبه, 26 شهریور 1403 2024,September

یک واریزی مهم برای این افراد

24 خرداد 1401
یک واریزی مهم برای این افراد

به گزارش بانک اول خرید تضمینی گندم در حال حاضر در استان‌های ایلام، بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان، کرمان، کرمانشاه و کهگیلویه و بویر احمد در جریان است و این میزان خرید در ۱۸۶ مرکز و از ۶۶ هزار کشاورز و در قالب ۲۰۲ هزار محموله خریداری شده که نسبت به مقطع مشابه سال گذشته از نظر مقدار خرید ۳ درصد افزایش و از نظر ارزش ۲ برابرشده است.

این افزایش مقدار خرید گندم در سال‌ِجاری به دلیل شرایط اقلیمی کشور و برداشت زودتر (دو هفته ای) در مقایسه با سال گذشته اتفاق افتاده است.

همچنین ارزش ریالی گندم‌های خریداری شده بیش از ۶۴ هزار میلیارد ریال است که با همت و تلاش دولت، سازمان برنامه و بودجه و سیستم بانکی، پول گندم کشاورزانی که تا تاریخ هجدهم اردیبهشت‌ماه نسبت به تحویل گندم خود به مراکز خرید اقدام کرده‌اند، اطلاعات و مشخصات آنها کامل بوده و فایل‌های آنان توسط مراکز خرید به بانک عامل ارسال شده به حساب آنان واریز شده است و تلاش می‌شود که در ادامه فصل خرید، روند پرداخت به همین شکل تداوم یافته و در حداقل زمان ممکن به حساب آنان واریز شود.

گفتنی است امسال هر کیلوگرم گندم با قیمت ۴۰۰۰ تومان به اضافه ۱۰۰۰ تومان جایزه تحویل خریداری می‌شود که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. با توجه به اضافه شدن مبلغِ جایزه‌ی تحویلِ گندم توسط دولت ( از قرار هر کیلوگرم ۱۰۰۰ تومان) به قیمت تضمینی قبل که ۴۰۰۰ تومان بود، این جایزه همچنین به کشاورزانی که پیش از تصویب جایزه ۱۰۰۰تومانی، گندم خود را تحویل داده‌اند تعلق می‌گیرد و به‌زودی به حساب همه گندمکاران واریز خواهد شد.

اخبار مرتبط
بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده در خصوص پرونده‌های مطرح در مراحل حل اختلاف مالیاتی مواد ۲۳۸ ۲۴۴ و ۲۴۷ قانون مالیات‌های مستقیم که مودی تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ از اعتراض خود صرفنظر و نسبت به پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی (حداکثر تا ۱۴۰۳/۱۲/۲۰) اقدام نماید با رعایت نصاب و شرایط نامه‌های صدرالاشاره نسبت به جرایم بالاتر از نصاب مذکور تا صد درصد به ادارات کل امور مالیاتی تفویض می‌شود.
بانک جهانی می‌گوید: درآمد سرانه ملی ایرانیان در طول حیات دولت سیزدهم ۲۶درصد رشد کرده و ایران در رتبه ۹۰ دنیا قرار گرفته است.
شماره حساب بانکی بین‌المللی (IBAN) یک استاندارد جهانی است که برای شناسایی حساب‌های بانکی در سراسر جهان استفاده می‌شود. شماره حساب بین المللی به‌طور خاص برای تسهیل تراکنش‌های بین‌المللی طراحی شده است. استفاده از IBAN به بانک‌ها و مؤسسات مالی کمک می‌کند تا تراکنش‌های بین‌المللی را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهند. این استاندارد در بسیاری از کشورها پذیرفته شده و به‌عنوان یک ابزار مهم در تجارت و تراکنش‌های مالی بین‌المللی شناخته می‌شود.
طبق ماده ۴۱ قانون کار، حداقل دستمزد کارگران باید با توجه به نرخ تورم و بر اساس هزینه معیشت تعیین شود؛ اما در بسیاری از سال‌ها، این دو معیار رعایت نشده و قدرت خرید کارگران را نابود کرده است؛ امسال اما، همه از فرایندی صحبت می‌کنند که نظام تعیین دستمزد را متحول می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها