یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

جزییات افزایش کمک هزینه‌های مستمری‌بگیران پس از متناسب‌سازی

24 خرداد 1401
جزییات افزایش کمک هزینه‌های مستمری‌بگیران پس از متناسب‌سازی

به گزارش بانک اول بر این اساس مبلغ کمک معیشت بدون متناسب‌سازی ۱۲۰ هزار تومان بود که پس از متناسب‌سازی به ۲۰۰ هزار تومان رسید. مبلغ کمک هزینه مسکن ۷۰ هزار تومان است که پس از متناسب‌سازی به ۱۵۰ هزار تومان رسید. کمک هزینه عائله‌مندی ۸۸ هزار و ۵۱ تومان تعیین شده که پس از اعمال متناسب‌سازی به ۳۷۰ هزار تومان می‌رسد. کمک هزینه اولاد هم از ۱۷ هزار و ۷۸۲ تومان هم پس از اعمال متناسب‌سازی به ۹۵ هزار و ۹۹۶ تومان رسیده است.

اخبار مرتبط
نمایندگان مجلس سقف معافیت مالیاتی برای اشخاص غیرتجاری را تعیین کردند.
در راستای عرضه‌ی «اوراق مالی اسلامی دولتی» توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت) در تواترهای هفتگی، مرحله اول حراج اوراق مرابحه عام در سال 1403 برای فروش به بانک‌ها، موسسات اعتباری غیربانکی و نهادهای مالی موضوع بند (21) ماده (1) قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ایران، در روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه 1403 برگزار می‌گردد.
در بخش سخت افزاری نیز استفاده دائمی از داده‌های تلفن همراه و همچنین اتصال مداوم بلوتوث گوشی به دستگاه‌هایی مانند ساعت یا هدفون می‌تواند دمای گوشی را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. فیلمبرداری یا فعال بودن مداوم دوربین گوشی نیز دیگر عاملی است که علاوه بر خالی کردن باتری گوشی می‌تواند دمای گوشی را به شدت بالا ببرد چرا که همزمان پردازنده و دوربین با یکدیگر فعالیت دارند و به این ترتیب دمای دستگاه به شدت افزایش پیدا می‌کند.
، شخصیت حقیقی یا حقوقی که برات را صادر می‌کند پرداخت مبلغی را در آینده به فردی دیگری ضمانت می‌دهد. با این تفاوت که مبلغ باید از سوی فرد دیگری که صادرکننده برات از او طلب دارد پرداخت شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها