دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش فوق‌العاده ۴ محصول سایپا آغاز شد

24 خرداد 1401
فروش فوق‌العاده ۴ محصول سایپا آغاز شد

به گزارش بانک اول  در این برنامه فروش فوق‌العاده که از ساعت ۱۴ امروز (سه‌شنبه، چهارم خردادماه) آغاز  شده چهار محصول تیبا ۲ رینگ فولادی، کوییک دنده‌ای رینگ فولادی، سایپا۱۵۱ (وانت پراید) و کوییک آر با تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است.

بر این اساس، متقاضیان فرصت دارند از امروز به مدت سه روز و ۲۴ ساعته به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به اینجا مراجعه کنند و عملیات پیش‌ثبت‌نام را انجام دهند.

در پیش‌ثبت‌نام این طرح نیز مانند طرح‌های گذشته فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی‌شود اما پس از قرعه‌کشی اسامی، منتخبان ۷۲ ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز مبلغ علی‌الحساب، نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، سایپا به عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور در سال گذشته، نخستین ماه سال ۱۴۰۰ را با رشد چشمگیر ۱۹۲.۹ درصدی در تولید آغاز کرد.

این آمار مشتمل بر یک‌هزار و ۶۴۴ دستگاه وانت پراید (سایپا ۱۵۱)، ۱۸ هزار و ۹۶۵ دستگاه تیبا و ۷۸۵ دستگاه شاهین (خودروی نوبرانه سایپا) است.

اخبار مرتبط
لیست قیمت جدید انواع کامیون و کامیون کشنده توسط نمایشگاه داران کامیون شهر تهران امروز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1403 منتشر شد.
قیمت لکسوس NX ۲۰۰ توربو fsport کارکرده مدل ۲۰۱۶ در بازار ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.
شرایط فروش فوری محصولات زامیاد وپیش فروش برخی از محصولات سواری شرکت های سایپا , پارس خودرو ویژه متقاضیان عادی , طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و طرح جایگزینی خودرو های فرسوده اعلام شد.
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا ادامه داد: هنگامی که اعتبار گواهینامه رو به اتمام است؛ افراد باید به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کرده و درخواست تمدید اعتبار گواهینامه ثبت کنند. در فرآیند تمدید اعتبار گواهینامه، فرد پس از ثبت درخواست، تنها برای کنترل سلامت جسمی و روحی به پزشک ارجاع داده می‌شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها