جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

ماجرای نجات معجزه آسای برادر بابک خرمدین از مرگ

24 خرداد 1401
 ماجرای نجات معجزه آسای برادر بابک خرمدین از مرگ

به گزارش بانک اول سرهنگ وحید سلطانی پاجی معاونت اجتماعی پلیس پیشگیری تهران بزرگ در خصوص نجات معجزه آسای "افشین خرمدین" از مرگ، اظهار کرد: صبح روز یکشنبه اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران برای تحقیق و کار‌های اجتماعی و مددکاری تصمیم داشت از خانواده بابک خرمدین تحقیقاتی را در خصوص بحث‌های اجتماعی انجام دهد و به همین خاطر کارشناسان اجتماعی پلیس پیشگیری از ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی برای تماس با خانواده خرمدین درخواست کمک کردند.

وی افزود: رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی با توجه به اینکه هیچ شماره‌ای از خانواده خرمدین در اختیار نداشت برای انجام این تحقیق با نگهبان ساختمان بابک خرمدین در شهرک اکباتان تماس می‌گیرد و با توجه به اینکه صبح زود بوده و احتمال می‌رفت که "افشین"، برادر بابک خرمدین در خانه باشد از نگهبان ساختمان درخواست می‌شود که به جلوی درخانه بابک خرمدین برود و شماره تماس برادر بابک را از او بگیرد.

معاونت اجتماعی پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: نگهبان ساختمان با دستور رئیس کلانتری به جلوی در خانه خانواده خرمدین در طبقه ششم رفته که متوجه باز بودن در خانه می‌شود و هرچه افشین را صدا می‌زند پاسخی نمی‌شوند و نگران از اتفاق تلخ دیگری در این خانه، نگهبان وارد خانه شده و با افشین خرمدین که روی زمین افتاده بود روبرو می‌شود.

سرهنگ سطانی ادامه داد: نگهبان ساختمان با عوامل اورژانس و ماموران کلانتری تماس گرفته که در ادامه افشین خرمدین را که نیمه بیهوش شده بود به بیمارستان منتقل شد.

این مقام پلیسی عنوان داشت: اگر پلیس برای پیگیری پرونده در روند مسائل خانوادگی و اجتماعی کوتاهی کرده بود احتمال می‌رفت افشین خرمدین در یک ماجرای تلخ به کام مرگ فرو رود.

اخبار مرتبط
اگر شورای نگهبان با مصوبه مجلس موافقت کند، روزهای غیرکاری هفته در کل کشور مثل شرایط فعلی تهران به دور روز افزایش پیدا می‌کند؛ خانوارها وقت بیشتری برای دورهم بودن دارند، آرزومندان خواب در صبح روز جمعه به مراد دلشان می‌رسند و از این به بعد احتمالاً آرزوی خواب در صبح روز یکشنبه را خواهند داشت! فعالان اقتصادی نیز با افزایش مطابقت تعطیلات هفتگی کشور با جهان می‌توانند بیشتر و بهتر به تجارت و امور اقتصادی بپردازند.
در سال‌جاری دریافت لاستیک دولتی با کمی تغییرات همراه بوده و برای دریافت این محصول باید مدارکی مانند برگ سبزخودرو، کارت ماشین و کارت ملی صاحب خودرو را داشته باشیم و به نشانی اینترنتی kala.ntsw.ir مراجعه کنیم.
به نظر می‌رسد که تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در اقتصاد بی‌تاثیر نبود. این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: البته در ایام کرونا ثابت شد که خیلی از شاخ و برگ‌های دولت زیادی است و می‌توان خیلی از کارها را به راحتی پیش برد. رشیدی‌کوچی در خصوص اینکه چه کسانی مخالف تعطیلی شنبه‌ها بودند، گفت: آن طیفی که خیلی تلاش می‌کردند تا شنبه تعطیل نشود، برخی از دوستان جبهه پایداری بودند و همچنین عزیزانی که نگاهشان به دولت خیلی نزدیک است. به نظر می‌رسید که نگاه دولت تعطیلی پنج‌شنبه بود.
در لایحه جدید دولت، تبصره ۱ ماده ۷ قانون کار به این شکل اصلاح شده که در کلیه مشاغل – چه مستمر و چه غیرمستمر- حداکثر مدت قرارداد موقت ۵ سال است و بعد از ۵ سال اگر کارگر همچنان در آن شغل که فرقی نمی‌کند مستمر باشد یا غیرمستمر، اشتغال داشته باشد، قرارداد او به قرارداد کار دائم تبدیل می‌شود. طبیعی‌ست که بازهم اگر کارگاه تعطیل شود یا کار خاتمه یابد، قرارداد قابل خاتمه یافتن است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها