یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

قرعه کشی تیبا ۲ با سود ۳۰ میلیونی در پیش فروش جدید سایپا

24 خرداد 1401
قرعه کشی تیبا ۲ با سود ۳۰ میلیونی در پیش فروش جدید سایپا

به گزارش بانک اول، به فاصله دو روز از آغاز پیش فروش ایران خودرو، سایپا نیز طرح جدید پیش فروش با موعد تحویل کوتاه مدت خود را کلید زد.

در این طرح فروش کوییک دنده‌ای و کوییک آر به همراه تیبا صندوق دار تیپ SX و وانت ۱۵۱ با قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزه به دست مشتریان می‌رسند. با توجه به بخشنامه فروش فوق العاده محصولات سایپا از ساعت ۱۴ روز امروز سه شنبه مورخ ۴ خرداد ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

 

جزئیات قیمت محصولات در پیش فروش خردادماه ۱۴۰۰ سایپا

در طرح پیش فروش سایپا که به مناسبت آزادسازی خرمشهر اجرا می شود کوییک آر ۱۴۹ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان و وانت ۱۵۱ هم ۱۰۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. بر اساس بخشنامه اخیر سایپا  قیمت تیبا صندوق دار SX با رینگ فولادی به ۱۰۶ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان و کوییک دنده‌ای هم در کارخانه به قیمت ۱۴۱ میلیون و ۶۱ هزار تومان رسیده است.

نکته قابل توجه دیگر در مورد این پیش فروش،  قرعه کشی تیبا ۲ با سود حدود ۳۰ میلیونی است چرا که قیمت در نظر گرفته شده برای تیبا ۲ در این فروش فوق العاده حدود ۱۰۶ میلیون تومان است و این درحالیست که این خودرو در بازار به قیمت ۱۳۶ میلیون تومان به فروش می رسد.

طرح فروش ۴ محصول سایپا از امروز سه شنبه چهارم خردادماه به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و مشتریان می‌توانند طبق روال قبلی با مراجعه به وبسایت فروش محصولات سایپا، فرایند اولیه ثبت نام را طی کنند.

اخبار مرتبط
متقاضیان خرید خودرو‌های برقی وارداتی از امروز (۳۰ اردیبهشت) به مدت یک هفته می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های برقی ثبت نام کنند.
در حال حاضر اطلاعات ۵ خودروی برقی در سامانه جدید عرضه خودروهای برقی بارگذاری شده و طبق اطلاعیه منتشره، از امروز ثبت نام برای خرید این خودروها آغاز شده است.
فروش ام وی ام x33 کراس cvt از امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع می‌شود. شروع فروش راس ساعت ۱۳ و به صورت نقد و اقساط خواهد بود. قیمت علی الحساب:906,200,000 تومان قیمت غیر قطعی و علی الحساب تحویل ۴۵ روز کاری
افتتاح حساب وکالتی و مسدود کردن ۱۰۰ میلیون پول در حسابی به‌نام خودرو برقی، جزو اولین اقدامات لازم برای متقاضیان مدل‌های برقی است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها