شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

وام ۱۵ میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران

24 خرداد 1401
وام ۱۵ میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران

 وام ۱۵ میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران بر اساس اولویت بندی به افرادی پرداخت می شود که در امر تجهیز منابع مشارکت بیشتری داشته اند،بنابراین شما برای دریافت وام از بانک قرض الحسنه مهر ایران ابتدا باید نسبت به افتتاح سپرده قرض الحسنه(جاری و یا پس انداز) اقدام نمایید، و  بعد از گذشت حداقل ۳ ماه دوره انتظار درخواست خود مبنی بر نیاز به تسهیلات را به مسئول شعبه ارائه دهید،مسئول شعبه نیز طبق سیاست های اعتباری بانک می تواند به شما تسهیلات قرض الحسنه ( کارمزد چهاردرصد و سود صفر درصد ) پرداخت نماید.

دریافت تسهیلات با افتتاح سپرده قرض الحسنه پس انداز

در صورتی که شما با مراجع به بانک قرض الحسنه مهر ایران اقدام به افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز نمودید می توانید حداقل بعد از سپری شدن ۳ ماه از تاریخ افتتاح حسابتان اقدام به دریافت تسهیلات نمایید،اما بدیهی است هرچه مدت زمان  بیشتری از زمان افتتاح حساب شما گذشته باشد شرایط بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهاردرصد آسان تر و بلند مدت تر خواهد شد(مبلغ هر قسط کمتر می شود).به عنوان مثال در صورتی که شما معدل حسابتان ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال باشد بر اساس مدت زمانی که از تاریخ افتتاح حسابتان گذشته است می توانید مبلغ ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال را با بازپرداخت های زیر دریافت نمایید.

دوره معدل گیری(تعداد ماه) ……………………………………مبلغ وام تعلق گرفته………………………………..بازپرداخت(تعداد اقساط)

۳ ماهه………………………………………………………….. ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال  ………………………………….۱۲ قسط یک ماهه

۶ ماهه ………………………………………………………… ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ………………………………….. ۲۴ قسط یک ماهه

۹ ماهه………………………………………………………….. ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ………………………………… ۳۶ قسط یک ماهه

 

دریافت تسهیلات با افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه جاری

شرایط دریافت تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد(وام ۱۵ میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران) برای سپرده های جاری از مزیت بازپرداخت طولانی تر برخوردار می باشد و به ازای هر ماه سپرده گذاری شما تسهیلات به مدت ۴ ماه تقسیط می شود. در صورتی که در سپرده های قرض الحسنه پس انداز به ازای هر ماه سپرده گذاری بازپرداخت تسهیلات شما ۳ ماه می شود. بنابراین توصیه می شود جهت اقساط بیشتر و مبلغ قسط کمتر اقدام به افتتاح حساب قرض الحسنه جاری نمایید تا علاوه بر امکان دریافت دسته چک مدت زمان بازپرداخت اقساط وام شما بلند مدت تر شود.

دوره معدل گیری(تعداد ماه) ………………………………….مبلغ وام تعلق گرفته………………………………بازپرداخت(تعداد اقساط)

۳ ماهه………………………………………………………….. ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال  ………………………………….۱۲ قسط یک ماهه

۶ ماهه ………………………………………………………… ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ………………………………….. ۲۴ قسط یک ماهه

۹ ماهه………………………………………………………….. ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال …………………………………..۳۶ قسط یک ماهه

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران مراجعه نمایید.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: