یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

تغییر ساعت پایان کار پاساژها تا پایان مرداد

24 خرداد 1401
تغییر ساعت پایان کار پاساژها تا پایان مرداد

به گزارش بانک اول مصطفی رجبی مشهدی از آخرین تصمیمات برای مدیریت پیک بار، کاهش مصرف برق و مصوبات جدید برای تشویق صنایع و مشترکان همکار با برق در ایام سخت خبر داد و گفت: با برق‌دار کردن یک ترانس در پست تهرانپارس، خاموشی در مناطق شرق و شمال شرق استان تهران کاهش یافته و تلاش می‌شود با برق‌دار کردن ترانس دوم تا روز شنبه به‌طور کلی خاموشی‌های این منطقه به‌طور کامل برطرف شود.

وی تصریح کرد: از صنایع عمده که تعطیلات و تعمیرات خود را به این روزها  منتقل کرده‌اند تشکر می‌کنیم و برابر با مصوبه هیئت وزیران که در روز گذشته ابلاغ شد، معادل انرژی کاهش یافته که در دوره بعد مورد استفاده قرار می‌گیرد با تعرفه صفر محاسبه می‌شود. علاوه بر آن، مشوق‌هایی نظیر امهال بدهی‌های مالیاتی و تعهدات بیمه‌ای این دسته از مشترکان در کارگروهی که تعیین شده در دستورکار و بررسی است.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه تا اواخر مردادماه، پنجشنبه‌ها ادارات و سازمان‌های دولتی، بانک‌ها و سایر نهاد‌های عمومی تعطیل هستند، خاطرنشان کرد: واحد‌های صنعتی که دارای مولد خود تأمین برق هستند در سقف برق تولیدی واحد خود، امکان مصرف برق دارند و برق مازاد آن‌ها را شرکت توانیر به نرخ ۳۸۰۰ ریال به ازای هر کیلووات ساعت خریداری می‌کند.

 

اخبار مرتبط
در این مرحله ۶۳ نفر در پانزده دستگاه اجرایی استان جذب خواهند شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی به نشانی hrtc.ir برای حضور در آزمون ثبت نام کنند.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران مالک جزیره بوموسی است، گفت: سازمان ملی زمین و مسکن حدود ۹۰۰ هکتار زمین در این جزیره دارد.
به طور کلی بازار‌های اقتصادی در همه‌ی کشورها به دو بخش مولد و غیرمولد طبقه بندی می‌شوند. علاقه دولتمردان هدایت سرمایه گذاری مردم از بخش غیر مولد به بخش مولد است. منظور از مولد همان بخش مرتبط با تولید و منظور از بخش غیر مولد هم مربوط به سوداگرانی است که دارایی‌های ارزشمندی مانند مسکن و طلا، خودرو، ارز، سهام را با قیمت کمتر خرید و با قیمت بیشتر می‌فروشند. هدف مالیات بر عایدی سرمایه نیز شناسایی همین اختلاف قیمت‌ها بین خرید و فروش و کسب سود است.
نرخ فروش این ارز برابر با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلای ایران است که با کارمزد پنج درصد معادل ریالی پرداخت می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها