یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

جوابیه سازمان اموال تملیکی درباره یک خبر

24 خرداد 1401
جوابیه سازمان اموال تملیکی درباره یک خبر

به گزارش بانک اول احتراما پیرو درج خبر در آن پایگاه خبری، طی روز شنبه مورخ ۱۹/۰۴/۱۴۰۰ در خصوص مطالب مرتبط با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، موارد ذیل در پاسخ به اخبار منتشر شده و جهت چاپ در آن روزنامه مطابق قانون مطبوعات ارسال می‌گردد.

علیهذا خواهشمند است نسبت به انتشار موارد ذیل در همان صفحه اقدام لازم معمول فرمایید.

 

درخصوص مصاحبه اخیر جناب آقای مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با عنوان “حراج خودروهای لوکس/سرنوشت خودروهای لاکچری معطل در گمرک چه شد؟” به آگاهی می‌رساند این سازمان در چارچوب قوانین و مقررات جاری در کشور اقدام به تعیین تکلیف اموال در اختیار خود می‌نماید و مکاتبات متعددی در خصوص امکان فروش به‌شرط صادرات، فروش به‌شرط استفاده در مناطق آزاد و غیره با نظر مراجع قانونی انجام داده که هنوز منتج به نتیجه نشده‌است.

 

لذا ضمن تکذیب ادعای ایشان اعلام می‌نماید کالاهای سازمان از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس https://setadiran.ir/setad/cms در معرض اعلام عمومی قرار داشته و به مزایده می رسد.

فلذا ایشان می‌بایست یا اسناد مثبته ادعای مذکور را در اختیار این سازمان قرار دهد یا نسبت ‌به نفی مصاحبه خود اقدام نمایند. ضمنا حق پیگیری حقوقی این مسئله برای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی محفوظ است./تجارت نیوز

اخبار مرتبط
این روزها وضعیت بازار خودرو بسیار عجیب شده است و در بسیاری از موارد خبری از پول نقد در معاملات نیست.
لیست محصولات قابل عرضه هنوز به طور قطعی مشخص نیست؛ اما طبق تاکید این گروه صنعتی به ایسنا، به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS و EBD، کنترل پایداری، ترمز جلو و عقب دیسکی، استارت دکمه‌های، صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی، دوربین عقب و چراغ مه‌شکن عقب اشاره کرد.
مدیر خدمات پس از فروش لاماری همچنین اطمینان داد که خریداران در زمینه خدمات پس از فروش با هیچ گونه مشکلی مواجه نخواهد شد و تمامی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش آرین پارس موتور، از همین امروز آمادگی ارائه خدمات به لاماری ایما هیبرید را دارند و مشتریان می توانند بدون نگرانی در بحث تامین قطعات و خدمات، از این محصول جدید استفاده کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها