شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

مهلت پنج روزه به برندگان ایران خودرو

24 خرداد 1401
مهلت پنج روزه به برندگان ایران خودرو

به گزارش بانک اول در این مرحله مخاطبان به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه مطابق با بخشنامه اقدام کنند.

براساس اعلام شرکت ایران خودرو نتایج، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهادهای نظارتی، از طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام خواهد شد. همچنین پیامک اطلاع رسانی به متقاضیان ارسال و تاکید می شود مرجع اصلی نتایج سایت فروش ایران خودرو است.

در این مرحله گروه صنعتی ایران خودرو پنج محصول خود را با موعد تحویل حداکثر یک سال عرضه کرد که قرعه کشی این مرحله با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد. در این طرح پنج محصول شامل پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه می‌شوند. بر این اساس موعد تحویل تمامی خودرو‌ها از خرداد تا مرداد ماه سال آینده تعیین شده است./اقتصادنیوز

اخبار مرتبط
فروش حواله خودروهای برقی در بازار از چند روز قبل استارت خورده است.
مدیرعامل ایران خودرو با ارسال نامه‌ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار قیمت محصولات خانواده هایما را افزایش داد.
مالیات نقل‌وانتقال خودرو صفر با بقیه معاملات مرسوم و روزانه تفاوتی ندارد. دولت روی هر نوع خرید یا فروش، مالیات می‌گیرد و معامله خودرو در هر حالتی از این قاعده مستثنی نیست. به‌هر حال یکی از اصلی‌ترین منابع تأمین بودجه هر کشوری همین بحث مالیات محسوب می‌شود و مالیات خریدوفروش خودرو هم از گذشته وجود داشته است.
متقاضیان باید از تاریخ پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ لغایت روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ تا ساعت ۱۳:۰۰ یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو برقی وارداتی وکالتی و مبلغ یک میلیارد ریال مسدود نمایند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها