دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط ثبت نام واکسن کرونا+لینک ثبت نام

24 خرداد 1401
شرایط ثبت نام واکسن کرونا+لینک ثبت نام

به گزارش بانک اول سعید نمکی وزیر بهداشت امروز طی یک نامه به سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد: باتوجه به تأمین واکسن مورد نیاز از طریق واردات و تولید داخل، ضروریست تعداد افراد در گروه‌های زیر را سریعاً به اینجانب اعلام نمائید تا با طی مراحل لازم، واکسیناسیون این گروه آغاز گردد.

  1.  کلیه بیماران دیابتی بالای 18سال به تفکیک استان‌ها (اخیراً سامانه ثبت بیماران دیابتی کشور با کدملی در معاونت محترم درمان راه‌اندازی و موارد را ثبت کرده که می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.)
  2.  بیماران خاص دیگری که باید در اولویت قرار گیرند و تاکنون واکسینه نشده‌اند.
  3.  رانندگان تاکسی و خدمات حمل و نقل عمومی از قبیل ریلی، هوایی، زمینی.
  4.  آموزگاران مدارس ابتدایی و متوسطه به تفکیک
  5.  اساتید دانشگاه‌ها

تسریع در اعلام آمار تفکیکی فوق جهت برنامه‌ریزی عاجل واکسیناسیون گروه‌های مذکور از اولویت ویژه برخوردار است.

بدیهی است از لیست افراد اعلام شده باید کسانی که در گروه‌های سنی قبلی واکسینه شده‌اند حذف گردد.

 

 

واکسیناسیون ۶۰ساله‌ها

علیرضا رییسی، گفته است: با هماهنگی های انجام شده برای سنین ۶۰سال به بالا  سامانه salamat.gov.ir باز شده است و این افراد می‌توانند وارد سامانه شوند و نوبت دهی خواهند شد.

 

گفتنی است؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت تاکید کرده است: با عنایت به شروع واکسیناسیون گروه ۶۵سال به بالا که خوشبختانه با نظم خوبی در حال انجام است، از هموطنان عزیز خواهشمندم در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند. چون افرادی که ثبت نام کرده‌اند تا ۲۵تیرماه واکسیناسیون شان تمام خواهد شد.

سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا

به منظور زمان بندی و نوبت دهی تزریق واکسن کووید-۱۹ بر اساس سند ملی واکسیناسیون برای گروه های سنی اعلام شده، مقرر شده است فقط از طریق درگاه مذکور نسبت به ثبت نام و درج کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه متقاضیان اقدام شود.

لینک ثبت نام واکسن کرونا

سامانه واکسیناسیون کرونا در ایران به نشانی salamat.gov.ir آغاز به کار کرده و  در مرحله نخست متولدین سال ۱۳۲۰ و قبل از آن (افراد بالای ۸۰ سال) که که واکسن کرونا دریافت نکرده‌ بودند ‌یا از طریق خانه‌های بهداشت تماسی با آنها برای واکسیناسیون گرفته نشده بود، ثبت نام کردند. در این مرحله ثبت نام از متولدان ۱۳۴۰ و قبل از آن ( افراد ۶۰ سال به بالا) آغاز شده است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها