یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط فروش خودرو فردا ۵۱۱ با موعد تحویل ۱۲۰ روزه + جدول و جزئیات

24 خرداد 1401
شرایط فروش خودرو فردا ۵۱۱ با موعد تحویل ۱۲۰ روزه + جدول و جزئیات

به گزارش بانک اول، محصولات چانگان این بار نه با برند سایپا که با برند خودروسازی فردا راهی بازار کشورمان شده‌اند. فردا ۵۱۱ نیز دقیقا یکی از همین محصولات است. این سدان کامپکت در کلاس خود خودرو‌هایی همچون دنا توربو اتوماتیک٬ شاهین سایپا٬ جک جی ۴ و بی وای دی اف ۳ را به چالش می‌کشد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر شرایط فروش‌های اعلامی برای فردا موتورز ۵۱۱

بر اساس بخشنامه پیش فروش قیمت قطعی این خودرو ۴۲۹ میلیون تومان با تحویل ۱۲۰ روزه ذکر شده است. برای شرکت در این طرح فروش نیاز است که ۲۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان ودیعه اول به حساب شرکت واریز شود. همچنین ودیعه دوم و سوم با فاصله‌های دو و سه ماه از زمان ثبت نام از سوی مشتری پرداخت می‌شوند که عدد این مرحله‌های واریزی ۴۲ میلیون و ۹۰۰هزار تومان است.

در طرح فروش سدان ۵۱۱ خودروسازی فردا، سود مشارکت ۱۸درصد در نظر گرفته شده است.

شرکت فردا موتورز جدیدترین شرایط فروش سدان FMC ۵۱۱ ویژه تیر ماه را اعلام کرد.

سدان ۵۱۱ در این طرح همچنان با قیمت ۴۲۹ میلیون تومان و موعد تحویل ۱۲۰ روزه عرضه می‌شود.

فرداموتورز در طرح فروش خودرو مذکور سود مشارکت ۱۸ درصدی را در نظر گرفته است.

شرکت فردا موتور در روز‌های آغازین خرداد ماه ۱۴۰۰ از جدیدترین سدان بازار ایران با نشان فردا موتورز و نام FMC ۵۱۱ رونمایی کرد و در مرحله نخست فروش آن به صورت فوری انجام و پس از تکمیل ظرفیت طرح فروش ۱۲۰ روزه آغاز شد که همچنان نیز در جریان است. قیمت قطعی و نقدی این سدان در طرح فروش جاری فردا موتورز ۴۲۹ میلیون تومان است که این سدان اتوماتیک را در بازه پر رقابتی از بازار قرار می‌دهد.

 

اخبار مرتبط
زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.
براساس اعلام گمرک، حقوق ورودی خودروی برقی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی معادل نیم واحد درصد و حقوق ورودی برقی برای سایر متقاضیان چهار واحد درصد تعیین شده است.
امکان واریز وجه خودرو شاهین G و کوییک مدل جی ایکس برای ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه فراهم شده است.
سرهنگ احمد کرمی اسد با اشاره به اهمیت تمدید اعتبار گواهینامه رانندگی گفت: بسیاری از رانندگان، از تاریخ اتمام اعتبار گواهینامه خود اطلاعی ندارند یا برای تمدید اعتبار آن اقدام نمی‌کنند که متاسفانه این مسئله می‌تواند مشکل زا باشد. همچنین این مسئله جریمه نیز درپی خواهد داشت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات