دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

با ۱۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟

24 خرداد 1401
با ۱۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟

به گزارش بانک اول بررسی قیمت‌ها در میان آگهی فروش خودرو، از نوسان شدید قیمت خودرو حکایت دارد؛ این در شرایطی است که در حال حاضر در بازار خودرو دیگر خودرو صفر کمتر از ۱۴۰ میلیون تومان وجود ندارد.

با این حال، در میان آگهی‌های فروش خودرو، خودروهای قدیمی‌ای دیده می‌شود که با قیمت‌های پایین برای فروش گذاشته شده است.

یکی از فروشندگان، خودرویی را در یکی از سایت‌های اینترنتی برای فروش معروفی کرده که حدود ۱۰ میلیون تومان برای آن قیمت گذاشته است. به طوری که یک پیکان سدان مدل سال ۷۹ با ۱۸۰ هزار کارکرد ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در بازار خودرو همچنین پژو آردی مدل سال ۸۱ با ۲۸۸ هزار کارکرد، به قیمت ۲۷ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. همچنین پراید صندوق‌دار مدل سال ۷۳ در بازار خودرو ۲۷ میلیون تومان قیمت دارد.

از سوی دیگر، پژو آردی مدل سال ۸۴ از سوی یکی از فروشندگان، به قیمت ۱۹ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

اخبار مرتبط
پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین G و کوییک مدل جی ایکس اقدام نموده در تاریخ 1403/02/29پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.
شایان ذکر است که وجه مسدود شده در حساب وکالتی جهت ثبت‌نام اولیه، بایستی تا زمان اعلام نتایج قطعی و بارگذاری وضعیت تخصیص در پروفایل ثبت‌نام‌کنندگان، در حساب مذکور مسدود باقی بماند؛ برداشت وجه از این حساب به منزله ابطال ثبت‌نام تلقی خواهد شد.
وییک تنها نسخه بهبود یافته پراید است و نه بیشتر! اگر سوار خودروهای اقتصادی سایپا شده باشید، کاملا با تجربه رانندگی کوییک آشنا خواهید بود. تجربه رانندگی با کوییک نیز گزینه خاصی ندارد که بتواند تفاوتی در حس رانندگی القا کند. فضای کابین به نسبت قابل قبول، فرمان نرم و کلاچ و گیربکس با عملکرد معمولی، از مزایای این خودرو به‌شمار می‌روند.
زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها