ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

وام 7 درصدی طرح «کارا» بانک صادرات با بازپرداخت 24 ماهه

24 خرداد 1401
وام 7 درصدی طرح «کارا» بانک صادرات  با بازپرداخت 24 ماهه

به گزارش بانک اول، بنگاه‌های کوچک و متوسط فعال برای تأمین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت خود می‌توانند تا سقف ٢٠ میلیارد ریال از تسهیلات بانک صادرات ایران در قالب طرح «کارا» استفاده کنند. نرخ سود تسهیلات در قالب طرح «کارا» ٧ درصد و مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات برای بنگاه‌های مذکور ٢٤ ماهه است و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی با کمتر از ١٠٠ نیروی کار که در زمره واحدهای تولیدی و خدماتی کوچک و متوسط قرار می‌گیرند، شرایط بهره‌مندی از تسهیلات این خدمت جدید بانک صادرات ایران را دارند.

 

داشتن مجوز فعالیت، دارا بودن حساب جاری بدون دسته‌ چک نزد بانک صادرات ایران، فعال بودن واحد تولیدی، عدم شمولیت ماده ١٤١ قانون تجارت و احراز اهلیت توان بازپرداخت متقاضی با توجه به درآمد حاصل از فعالیت، از جمله شرایط دریافت این تسهیلات عنوان شده و صاحبان بنگاه‌های مذکور می‌توانند از این خدمت نوین بانک استفاده کنند.

 

بیش از ٧٠ درصد اشتغال کشور توسط بنگاه‌های کوچک و متوسط ایجاد شده و بانک صادرات ایران برای حمایت از استمرار تولید و افزایش سطح اشتغال در این بنگاه‌ها، خدمت جدید«کارا» را به منظور تامین سرمایه در گردش برای حل مشکلات جاری و تامین سرمایه ثابت برای عملیاتی کردن پروژه‌های توسعه خطوط تولید و توسعه محصول این بنگاه‌ها ارائه کرده است./اقتصادآنلاین

اخبار مرتبط
گاهی به دلایل مختلف متقاضیان نمی‌توانند ضامنی معتبر برای ضمانت وام خود به بانک ارائه دهند. به همین دلیل دریافت وام برای این افراد به مراتب سخت‌تر می‌شود. اما بانک پاسارگاد در یکی از طرح‌های خود، این وام را بدون ضامن در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد .
مقدار سود وام خرید خودرو کارکرده را بانک‌ها تعیین می‌کنند؛ با این‌حال معمولاً سود وام خرید خودرو کارکرده بالاتر از وام‌های خودرو نو است. نکته مهم: شرایط اعلامی پرداخت وام خودرو در زیر توسط بانک ها ممکن است تغییر کرده باشد.برای اطلاعات تکمیلی به بانک مربوطه مراجعه فرمائید.
این طرح در راستای استقرار بانکداری جامع و توسعه خط کسب و کاری بانکداری شرکتی و تجاری و تمرکز بر مشتریان و معتبر طراحی شده است. این محصول قابلیت بهره برداری برای کلیه مشتریان حقیقی به صورت انفرادی یا پرسنل معرفی شده سازمان ها و شرکت ها به عنوان خریدار را دارا می باشد. با توجه به مزیت های رقابتی محصول بهین کارت ۲ نسبت به محصولات مشابه رقبا، این محصول می تواند به عنوان ابزار کارا مورد بهره برداری قرار گیرد.
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها