پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

محکومیت سنگین در انتظار این زائران!

24 خرداد 1401
محکومیت سنگین در انتظار این زائران!

به گزارش بانک اول محمد جواد هدایتی در خصوص آخرین وضعیت مرزهای ایران و عراق در ایام اربعین اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد مرکزی اربعین، بر اساس توافقات صورت گرفته با طرف عراقی، پذیرش زائران صرفاً از طریق مرزهای هوایی خواهد بود که ۶۰ هزار سهمیه برای زائران ایرانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مصوبه ممنوعیت تردد زمینی به عراق به پایانه‌های مرزی مهران و شلمچه ابلاغ شده است؛ نیروی انتظامی هم مکلف شده از ورود مردم به پایانه‌های مرزی با عراق ممانعت کند؛ شرکت‌های حمل و نقلی هم از انتقال زائر به مهران و شلمچه منع شده اند.

 

مدیرکل دفتر حمل و نقل بین الملل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: عراق از پذیرش زمینی زائران اربعین خودداری می‌کند و مرزها بسته است؛ اگر ورود غیر مجازی هم رخ دهد، از سوی طرف عراقی محکومیت‌های سنگین اعمال می‌شود.

 

وی درباره تردد مسافری از مرزهای ایران با اقلیم کردستان در شمال عراق گفت: مرزهای ایران با اقلیم کردستان باز است اما ورود به منطقه عربی عراق از طریق اقلیم وجود ندارد و سیطره (ایست بازرسی) هایی در منطقه ورود به جنوب عراق ایجاد شده است که اگر یک تبعه ایرانی به هر شکلی توانست مجوزهایی برای ورود به اقلیم کردستان دریافت کند، این مجوز صرفاً برای تردد در منطقه اقلیم کردستان عراق معتبر است؛ اگر بخواهد از اقلیم وارد قلمروی عراق عرب شود، به عنوان ورود غیر مجاز تلقی خواهد شد./گسترش نیوز

اخبار مرتبط
اولین نفر در این لیست جف اردمن، بنیان‌گذار گروه Erdmann است. او با سابقه‌ای درخشان، راه‌حل‌های منحصر به فردی را برای ثروتمندان ارائه می‌دهد. او تنها مشاوری است که به مدت شش سال متوالی ۲۰۲۱- ۲۰۱۶ نفر شماره ۱ در فهرست “مشاوران ثروت برتر آمریکا” فوربس بوده است. جف باتکیه‌بر تجربه گسترده خود راه‌حل‌های استراتژیک شخصی‌سازی‌شده‌ای را برای رفع نیازهای پیچیده افراد ثروتمند ارائه می‌دهد.
ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.
چپ دست بودن تفاوت های زیادی را در زندگی این افراد که چیزی حدود ۱۰ درصد جمعیت را تشکیل می دهند ، به وجود می آورد و امری اکتسابی و انتخابی نیست. خصوصیات منفی و مثبت فراوانی را به چپ دست ها اختصاص می دهند و بسیاری آنها را باهوش تر از بقیه می دانند.
برای دانستن سقف انتقال وجه اینترنتی (خرید اینترنتی) باید بدانید انتقال وجه در آن از دو طریق انجام می‌شود؛ رمز دوم پویا و دستگاه‌ رمز ‌ساز (که به آن توکن می‌گویند). سقف خرید از طریق رمز دوم پویا در سال 1403، 200 میلیون تومان و دستگاه توکن ۳۰۰ میلیون تومان (امکان افزایش تا 500 میلیون تومان) است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها