یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

ثبت نام یارانه پراید آبان 1400+قیمت

24 خرداد 1401
ثبت نام یارانه پراید آبان 1400+قیمت

به گزارش بانک اول فروش فوق‌العاده خودروسازان به ارزان‌ترین خودرو بازار یعنی پراید رسیده است. سایپا و ایران‌خودرو مدت‌هاست که با مشکل تامین قطعه و زیان انباشته مواجه هستند و با این حال همچنان اصرار بر فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش دارند. این بار قرار است که سایپا خودرو پراید را فروش فوق‌العاده یا همان فروش زیر قیمت بازار انجام دهد.

 

هرچند تولید انواع پراید برای بازار داخل متوقف شده اما سایپا در فروش فوق‌العاده جدید خود پراید ۱۵۱ یا همان پراید وانت را با قیمت ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار خواهد فروخت. این رانت به جیب کسانی خواهد رفت که برنده قرعه‌کشی باشند.

 

متقاضیان می توانند از ساعت ۱۵ روز دوشنبه سوم آبان ماه به مدت دو روز اقدام به ثبت نام کنند.


علاوه بر سایپا، ایران خودرو هم در هفته جاری پیش‌فروش دارد. ثبت نام در حراج ایران خودرو از پنجشنبه ۲۹ مهر آغاز شده است و امروز یکشنبه دوم آبان، به پایان می‌رسد. موعد تحویل محصولات از مهر تا آبان سال ۱۴۰۱ تعیین شده است. در این طرح هم شش محصول تارا با گیربکس دستی، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس و سورن پلاس عرضه می‌شوند.

اخبار مرتبط
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد
در برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا در معاملات بازار تغییر قیمت دیده می شود. با نگاهی به جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای ایرانی در بازار به دست خواهید آورد.
در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از امروز خبر داد که طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه‌ خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.
ثبت نام متقاضیان صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به نشانی bahman.iranecar.com امکان‌پذیر خواهد بود. شرکت بهمن موتور شرایط و ضوابط خاصی را برای این طرح در نظر گرفته است که رعایت آن‌ها برای متقاضیان الزامی می‌باشد. در صورت عدم رعایت این ضوابط و یا فقدان شرایط لازم از سوی متقاضی، ثبت نام ایشان به صورت یکطرفه از سوی شرکت لغو خواهد شد و وجوه واریزی نیز به حساب مبدأ عودت داده می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
الهام حمیدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

پراید۵تومنی۱۶۰شدش نمیگی گرونه.۳۰تومن اومده پایین

جواد اشرفی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

در خواست میکنم این یارانه سایپا را هم همان افرادی که بیشتر ذینفع میباشند و از شرکت های خودرو سازان بیشترین سود و اخنلاس را میبرنند به انها بدهید ما ملت نیازی به این یارانه نداریم . راضی به ضرر سایپا و مسئولین نیستیم .

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها