یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

وام رایگان مسکن در راه است!

24 خرداد 1401
وام رایگان مسکن در راه است!

به گزارش بانک اول اکبر نیکزاد در بازدید از روستاهای شهرستان‌های خفر و جهرم خواسته اهالی روستاها را مورد بررسی قرار داد و بر لزوم الحاق زمین به بافت روستاها برای توسعه امکانات گردشگری، تامین مسکن نیازمندان ، مقاوم سازی روستایی و اجرای طرح سند دار کردن واحدهای روستایی تاکید کرد.

او در نشست همفکری که با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مدیران بنیاد مسکن فارس برگزار شد، از نزدیک در جریان مشکلات و موانع برای توسعه و محرومیت زدایی روستایی قرار گرفت.

 

جمع بندی بازدیدها و بررسی مصوبات سفر رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به شهرستان‌های جهرم و خفر نیز با حضور مسوولان استانی و مدیران بنیاد مسکن فارس برای رفع مشکلات و موانع محرومیت زدایی این مناطق برگزار شد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن فارس نیزمصوبات سفر رئیس بنیاد مسکن کشور به شهرستان‌های جهرم و خفر را برشمرد و اظهار کرد: بازنگری طرح هادی ۴۱ روستا در این دو شهرستان، احداث ساختمان جدید بنیاد مسکن شهرستان جهرم، واگذاری زمین به بنیاد مسکن فارس برای طراحی و ساخت مسکن اقدام ملی شهرستان خفر از جمله این مصوبات است.

عطاءالله زمانی، عنوان کرد: بررسی امکان ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در قالب طرح جهش تولید مسکن در شهرستان جهرم، ایجاد فرصت حداکثر تا یک هفته طرح بازنگری هادی روستایی برای همه روستاهای شهرستان‌های یاد شده و اقدام توسعه و محرومیت زدایی از سوی بنیاد برای روستاهایی که زیرسازی آماده دارند از دیگر مصوبات این سفر است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس خاطرنشان کرد: تسهیل در افزایش محدوده طرح هادی روستایی نیز مصوبه‌ای است که اجرای آن مورد تاکید قرار گرفت./ایسنا

اخبار مرتبط
در عین حال تمامی دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز نیک همانند سایر حسابهای قرض الحسنه پس انداز، تا پایان مهلت جشنواره یعنی پایان خردادماه ۱۴۰۳ می توانند در قرعه کشی ۱۰۰۱ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی شرکت کنند.
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها