دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر خوب سایپا در مورد فروش فوق العاده

24 خرداد 1401
 خبر خوب سایپا در مورد فروش فوق العاده

به گزارش بانک اول باقری گفت: تمام ظرفیت محصولات تا پایان سال به صورت فروش فوق العاده است و برنامه پیش فروش نداریم.

باقری قائم‌ مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در حاشیه مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا، گفت: پنج محصول از محصولات گروه خودروسازی عرضه شد و امروز قرعه کشی آن انجام می شود که نیم میلیون نفر از این محصولات ابراز تمایل کردند. ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از این متقاضیان مشخص و ۲۰۰ درصد رزرو در نظر گرفته شده است.

 

قائم‌ مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش درخصوص عرضه ارزان ترین خودروهای گروه خودروسازی سایپا، گفت: مدت ها بود تیبا ۲ را عرضه نکرده بودیم و اکنون استقبال زیادی شد. تمام ظرفیت تا پایان سال به صورت فروش فوق العاده است و در سال ۱۴۰۰ برنامه پیش فروش نداریم و هر ماه فروش فوق العاده خواهیم داشت.

باقری گفت: تمام هدفمان این است که خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسد و خودرو را در حداقل زمان به دست مشتری برسانیم.

به گفته قائم‌ مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش روز پنجشنبه اسامی این مرحله از ثبت نام اعلام می شود و برندگان می توانند پس از آن اقدام به واریز وجه کنند.

او گفت: به دلیل اینکه روز اعلام نتایج پنجشنبه است و بانک ها تعطیل است و روز بعد که جمعه است، تعطیلی است، بنابراین برندگان از روز شنبه تا دوشنبه فرصت دارند اقدام به واریز وجه کنند./باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
شایان ذکر است که وجه مسدود شده در حساب وکالتی جهت ثبت‌نام اولیه، بایستی تا زمان اعلام نتایج قطعی و بارگذاری وضعیت تخصیص در پروفایل ثبت‌نام‌کنندگان، در حساب مذکور مسدود باقی بماند؛ برداشت وجه از این حساب به منزله ابطال ثبت‌نام تلقی خواهد شد.
وییک تنها نسخه بهبود یافته پراید است و نه بیشتر! اگر سوار خودروهای اقتصادی سایپا شده باشید، کاملا با تجربه رانندگی کوییک آشنا خواهید بود. تجربه رانندگی با کوییک نیز گزینه خاصی ندارد که بتواند تفاوتی در حس رانندگی القا کند. فضای کابین به نسبت قابل قبول، فرمان نرم و کلاچ و گیربکس با عملکرد معمولی، از مزایای این خودرو به‌شمار می‌روند.
زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.
براساس اعلام گمرک، حقوق ورودی خودروی برقی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی معادل نیم واحد درصد و حقوق ورودی برقی برای سایر متقاضیان چهار واحد درصد تعیین شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها