شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

حقوق این گروه از مدیران پرداخت نمی شود

24 خرداد 1401
حقوق این گروه از مدیران پرداخت نمی شود

به گزارش بانک اول معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور از پرداخت نشدن حقوق مدیران دستگاه های دولتی که اطلاعات کارکنان خود را ظرف دو روز آینده بارگذاری نکنند خبر داد.

 حسین عرب اسدی در ارتباط زنده تلفنی با بخش خبری ۲۱ شبکه اول سیما افزود: با توجه به مهلت دو هفته ای رو به پایان اعلام و بارگذاری اطلاعات کارکنان سازمان های دولتی در سامانه حقوق و دستمزد، اقدام قابل توجهی از سوی دستگاه های اجرایی کشور مشاهده و منجر به ورود اطلاعات زیادی شد.

او ادامه داد: دستگاه هایی مانند وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد کشاورزی، دادگستری، علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کشور در مجموعه قوه مجریه و بسیاری از دستگاه های زیر مجموعه قوه قضائیه مانند دادگستری های برخی استان ها به طور کامل و ۱۰۰ درصد اطلاعات خود را بارگذاری کرده اند.

عرب اسدی تصریح کرد: برای بارگذاری کامل اطلاعات و شفافیت در این امور؛ دو اقدام لازم الاجراست؛ دستگاه ها دو نوع ستادهای اصلی و ستادهای تابع دارند؛ دستگاه های اصلی شامل وزارتخانه ها می شوند، در مجموع وزارت فناوری و ارتباطات به طور ۱۰۰ درصد اطلاعات خود را بارگذاری کرد اما ستادهای تابع این وزارتخانه در حدود ۸۴ درصد اطلاعات بارگذاری شده در دستگاهی مانند وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز دستگاه های اصلی در حدود ۷۵ درصد و دستگاه های تابع این وزارتخانه حدود ۴۲ درصد از اطلاعات کارکنان خود را بارگذاری کرده است، البته با توجه به مهلت رو به پایان زمان دو هفته ای این اقدام، پیش بینی می شود تا فردا و پس فردا سرعت قابل توجهی در بارگذاری اطلاعات کارکنان دستگاه ها شاهد باشیم.

او گفت: اگر دستگاه ها در مدت باقی مانده اقدام به بارگذاری کامل اطلاعات کارکنان خود نکنند، با مدیران آنها اتمام حجت کرده ایم و در بخشنامه اخیر هم به آنها ابلاغ کردیم که اگر از این بخشنامه پیروی نکنند در گام اول حقوق مدیران دستگاه ها پرداخت نخواهد شد. در تلاشیم تا برای کارکنان دولت اتفاقی نیفتد زیرا آنها مقصر نیستند.

خبرآنلاین

اخبار مرتبط
زندگی گاهی اوقات می تواند خیلی سخت شود و ما را درهم بشکند. در چنین شرایطی باید ریتم تند زندگی را کمی آهسته کنیم و به یافتن تعادل و انتخاب‌های آگاهانه روی بیاوریم.پیروی از ۸ اصل در زندگی می‌تواند در مواقعی که به نظر می‌رسد دنیا خیلی سریع می‌چرخد کمک کند.
پایه سنوات تجمیعی چیست و شامل چه کارگرانی می شود؟خوشوقتی گفت: شاید جالب باشد، کارگری که از سال 1391 استخدام شده و همچنان در یک کارگاه مشغول به کار است، پایه سنوات تجمیعی او امسال ماهانه 2 میلیون و 700 هزار تومان می شود. بنابراین کارگری که حداقل دستمزد (7 میلیون و 100 هزار تومان) دارد و از سال 91 تا کنون در یک کارگاه است، باید یک حداقل دستمزد بعلاوه پایه سنوات تجمیعی 2 میلیون و 700 هزار تومان و یک پایه سنوات 210 هزار تومان برای امسال دریافت کند.
اگر شورای نگهبان با مصوبه مجلس موافقت کند، روزهای غیرکاری هفته در کل کشور مثل شرایط فعلی تهران به دور روز افزایش پیدا می‌کند؛ خانوارها وقت بیشتری برای دورهم بودن دارند، آرزومندان خواب در صبح روز جمعه به مراد دلشان می‌رسند و از این به بعد احتمالاً آرزوی خواب در صبح روز یکشنبه را خواهند داشت! فعالان اقتصادی نیز با افزایش مطابقت تعطیلات هفتگی کشور با جهان می‌توانند بیشتر و بهتر به تجارت و امور اقتصادی بپردازند.
در سال‌جاری دریافت لاستیک دولتی با کمی تغییرات همراه بوده و برای دریافت این محصول باید مدارکی مانند برگ سبزخودرو، کارت ماشین و کارت ملی صاحب خودرو را داشته باشیم و به نشانی اینترنتی kala.ntsw.ir مراجعه کنیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها