جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

نحوه دریافت وام1000000000تومانی از بانک ها + مدارک و جزئیات

24 خرداد 1401
 نحوه دریافت وام1000000000تومانی از بانک ها + مدارک و جزئیات

به گزارش بانک اول بعضی  از بانک‌ها به متقاضیان با شرط معرفی ضامن مورد تایید به بانک و ارائه سند ملکی وام می‌دهند. سقف این وام‌ها تا یک میلیارد تومان هم می‌رسد، اما اقساط این وام‌ها بالا است.

در برخی از طرح‌های تسهیلاتی بانک‌ها به متقاضیان دریافت تسهیلات با سند ملکی وام می‌دهند. این بانک‌ها علاوه بر ضامن رسمی کسر از حقوق، سندملکی را هم جزو شروط اصلی خود برای پرداخت وام به مشتریان قرار داده‌اند. البته در بیشتر این طرح‌ها به دلیل بالا بودن مبلغ وام، مشتری در بانک باید گردش حساب داشته و سپرده‌گذاری در بانک انجام دهد.

بانک دی: این بانک با نرخ سود4 درصد و با بازپرداخت ۳۶ ماهه وام تا سقف یک میلیارد تومان می‌دهد. اقساط ماهانه این وام ۱۸ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان تعیین شده است. سقف تسهیلات این طرح تا ۲۰۰ درصد میانگین روزانه سپرده مشتری قابل پرداخت است. همچنین ضامن رسمی و سند ملک جزو شروط اصلی دریافت این وام است و  تا سقف ۵۰ میلیون به ازای هر ۱۰ میلیون ۱ کسر از حقوق و بیش از ۵۰ میلیون سند ملک نیاز است.

بانک تجارت: این بانک تا سقف یک میلیارد تومان با سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۳۶ ماهه وام می‌دهد و اقساط آن ماهانه ۳۶ میلیون و ۱۵۲ هزار تومان است در این تسهیلات، سند ملک و اعتبار شغلی جزو شروط اصلی دریافت وام است. همچنین برای دریافت این وام حساب سپرده جاری برای هر مشتری لازم است و براساس مدت زمان گردش حساب ۱۵ یا ۲۰ درصد از مبلغ وام نزد بانک مسدود می‌شود وام گیرنده برای دریافت این وام نیازمند گردش یا میانگین حساب است.

این بانک در طرح دیگری تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۳۶ ماهه وام می‌دهد؛ که بر این اساس اقساط ماهانه آن ه7میلیون و ۲۳۰ هزار تومان می‌شود. ضامن مشتری در این طرح سند ملکی است.

اخبار مرتبط
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها