دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط فروش چهار محصول کرمان موتور اعلام شد

24 خرداد 1401
شرایط فروش چهار محصول کرمان موتور اعلام شد

به گزارش بانک اول دولت سیزدهم از ابتدای آغاز برنامه های تبلیغاتی ریاست جمهوری همواره ساماندهی صنعت و بازار خودرو را از برنامه های مهم خود اعلام می‌کرد.

با شروع به کار دولت جدید، برنامه های دولت در بازار خودرو نیز آغاز شد و تا امروز ادامه دارد که رفع بخشی از قیمت گذاری دستوری در 2 خودروساز بزرگ از آن جمله است.

با وجود برنامه های حمایتی دولت از بهبود وضعیت بازار خودرو، حال یکی دیگر از خودروسازان بخش خصوصی پای کار آمده است تا با ارائه طرح های فروش اقساطی به تامین نیاز بازار خودرو بپردازد.

 

کرمان موتور که روز گذشته مراسم تحویل نمادین تعدادی از خودروهای جک اس5 جدید را برگزار کرد قرار است تا فروش اقساطی محصولات این شرکت را نیز از سر بگیرد.

اجرای چنین طرح هایی با توجه به کاهش قدرت خرید نقدی مشتریان می تواند در وضعیت بازار خودرو به خصوص در ماه های پایانی سال تاثیرگذار باشد و نیاز بخشی از خریداران به خودروهای صفر کیلومتر را تامین نماید.

1

2

3

4

 

 

اخبار مرتبط
شرکت کرمان موتور از فردا دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد نمود.
در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.
در این دور از فروش خودروهای وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها