شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش فوق العاده دو محصول سایپا بدون قرعه کشی

24 خرداد 1401
فروش فوق العاده دو محصول سایپا بدون قرعه کشی

به گزارش بانک اول  شرایط فروش فوق‌العاده سایپا اعلام شده است و متقاضیان می‌توانند به صورت 24 ساعته در این ثبت‌نام شرکت کنند.

کسانی که قصد ثبت‌نام در این طرح دارند ابتدا به سایت سایپا مراجعه کرده، سپس اطلاعات شخصی خود را وارد کنند و کد کاربری دریافت کنند. پس از آن به قسمت خرید خودرو رفته و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

بعد از پرداخت وجه ثبت شده، کد رهگیری خود را دریافت کنند. بعد از تکمیل ثبت‌نام با مراجعه به نمایندگی منتخب مدارک هویتی خودر را تحویل دهند همچنین احراز سکونت کنند و سپس قرارداد خود را دریافت کنند.

 

مشخصات محصولات این پیش فروش سایپا

در این فروش فوق‌العاده2خودرو پادرا پلاس با رنگ سفید و نیسان تک سوز آپشنال با رنگ آبی عرضه می‌شود که قیمت قطعی آن‌ها به ترتیب 294 میلیون تومان و 252 میلیون تومان با موعد تحویل 90 روزه است.

فروش محصولات به صورت اینترنتی انجام می‌شود و هرکدام از محصولات که تکمیل ظرفیت شود شرایط فروش آن غیرفعال خواهد شد./ایمنا

اخبار مرتبط
فروش حواله خودروهای برقی در بازار از چند روز قبل استارت خورده است.
مدیرعامل ایران خودرو با ارسال نامه‌ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار قیمت محصولات خانواده هایما را افزایش داد.
مالیات نقل‌وانتقال خودرو صفر با بقیه معاملات مرسوم و روزانه تفاوتی ندارد. دولت روی هر نوع خرید یا فروش، مالیات می‌گیرد و معامله خودرو در هر حالتی از این قاعده مستثنی نیست. به‌هر حال یکی از اصلی‌ترین منابع تأمین بودجه هر کشوری همین بحث مالیات محسوب می‌شود و مالیات خریدوفروش خودرو هم از گذشته وجود داشته است.
متقاضیان باید از تاریخ پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ لغایت روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ تا ساعت ۱۳:۰۰ یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو برقی وارداتی وکالتی و مبلغ یک میلیارد ریال مسدود نمایند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها