پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط فروش اقساطی سه محصول شرکت بهمن موتور+ جدول

24 خرداد 1401
شرایط فروش اقساطی سه محصول شرکت  بهمن موتور+ جدول

به گزارش بانک اول بهمن موتور از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۱۲ دی به مدت چهار روز به صورت نقدی و اعتباری سه محصول خود شامل وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ ۴ و کاپرا دو کابین دو دیفرانسیل را به فروش می رساند.

گفتنی است فروش محصولات شرکت بهمن موتور به صورت نقدی و اعتباری تا ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه یا تکمیل ظرفیت ادامه دارد و متقاضیان می توانند نسبت به خرید اقدام کنند.

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.

لازم به ذکر است متقاضیان محترم می توانند از طریق وبسایت (bahman.iranecar.com)  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

 

اخبار مرتبط
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.
طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.
از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها