دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

آخرین فرصت برای دریافت یارانه ۱۰۰ میلیونی خودرو

24 خرداد 1401
آخرین فرصت برای دریافت یارانه ۱۰۰ میلیونی خودرو
به گزارش بانک اول در طرح جدید فروش فوری ایران خودرو سه محصول پژو ۲۰۷ دنده ای سقف شیشه ای، رانا پلاس سقف شیشه ای و دنا پلاس توربورشارژ اتوماتیک عرضه می‌شود. مدت زمان تحویل این خودروها نیز به صورت سه ماهه خواهد بود و برندگان بر اساس قرعه کشی انتخاب می‌شوند. لازم به ذکر است که ثبت نام در این طرح تا فردا پنج شنبه ادامه خواهد داشت.

 

 

پژو۲۰۷ سقف شیشه ای در این طرح فروش با قیمت ۲۳۳ میلیون تومان عرضه خواهد شد. این در حالی است که همین خودرو در بازار آزاد قیمتی بین ۳۳۳  الی ۴۱۰ میلیون تومان دارد. بدین ترتیب در صورت برنده شدن حداقل ۱۰۰ میلیون تومان سود به خریدار خواهد رسید.

اخبار مرتبط
مهلت ثبت سفارش ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت ۸:۳۰ روز عرضه خواهند داشت.
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود. در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ 4.400.000 تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد.
بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی پیرامون فروش پنج خودروی وارداتی، قیمت این خودروها به صورت قطعی (برای سه مدل خودرو) و به صورت علی‌الحساب (برای دو مورد) اعلام شد.
فروش فوق العاده وانت آریسان ۲ دوگانه سوز ثبت نام به صورت حضوری در نمایندگی های مجاز ایران خودرو

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها