یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

شرط سایپا برای ثبت نام مادران از فردا /با 170 میلیون ساینا سوار شوید

24 خرداد 1401
شرط سایپا برای ثبت نام مادران از فردا /با 170 میلیون ساینا سوار شوید

به گزارش بانک اول اولین مرحله از فروش فوق العاده سایپا در سال ۱۴۰۱ ویژه مادران با عرضه سه محصول آغاز خواهد شد. در این مرحله سه خودروی سایناs، کوییک با گیبرکس معمولی و تیبا SX عرضه می‌شود. قیمت خودرو ها در فروش های فوری قطعی و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه است.

بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آن ها پس از آبان ۱۴۰۰ است می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. نیمی از ظرفیت فروش فوری برای این طرح درنظر گرفته شده است و اگر تعداد متقاضیان کم تر از میزان خودرهای عرضه شده باشد، منتخبین بدون قرعه کشی اعلام خواهند شد.

 

این طرح فروش از فردا دوشنبه مورخ 29 فروردین 1401 از ساعت 9 صبح آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. محدودیت‌های پیشین طرح های فروش همچنان به قوت خود باقی است./اقتصادآنلاین

 
 
 

سایپا۲

 
اخبار مرتبط
فروش حواله خودروهای برقی در بازار از چند روز قبل استارت خورده است.
مدیرعامل ایران خودرو با ارسال نامه‌ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار قیمت محصولات خانواده هایما را افزایش داد.
مالیات نقل‌وانتقال خودرو صفر با بقیه معاملات مرسوم و روزانه تفاوتی ندارد. دولت روی هر نوع خرید یا فروش، مالیات می‌گیرد و معامله خودرو در هر حالتی از این قاعده مستثنی نیست. به‌هر حال یکی از اصلی‌ترین منابع تأمین بودجه هر کشوری همین بحث مالیات محسوب می‌شود و مالیات خریدوفروش خودرو هم از گذشته وجود داشته است.
متقاضیان باید از تاریخ پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ لغایت روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ تا ساعت ۱۳:۰۰ یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو برقی وارداتی وکالتی و مبلغ یک میلیارد ریال مسدود نمایند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها