دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

زمان پرداخت افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد

24 خرداد 1401
زمان پرداخت افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد

به گزارش بانک اول ، سید مرتضی بختیاری با اشاره به افزایش مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در اواخر سال گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزایش مستمری مددجویان را برای سال ۱۴۰۱ به تصویب رساندند و بر این اساس مستمری مددجویان کمیته امداد و مددجویان بهزیستی امسال افزایش خواهد یافت.

پاو  با اشاره به زمان پرداخت مستمری مددجویان بر مبنای افزایش ۲۰ درصدی مستمری در سال ۱۴۰۱ گفت: مکاتباتی با سازمان برنامه و بودجه انجام شده تا مستمری مددجویان در فروردین ماه افزایش یابد اما با توجه به زمان اندک باقی‌مانده تا پایان فروردین ماه پیش‌بینی می‌شود این افزایش از ماه بعد عملیاتی شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: بر همین اساس مستمری فروردین ماه مددجویان همانند مستمری اسفند سال گذشته پرداخت خواهد شد و در ادامه از اردیبهشت ماه افزایش مستمری‌ها طبق مصوبه مجلس اعمال می‌شود.

بختیاری ادامه داد: مابه‌التفاوت افزایش مستمری مددجویان مربوط به فروردین ماه با مستمری اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد و مددجویان از این بابت نگران نباشند.

وی همچنین به پرداخت کمک معیشت ماه مبارک رمضان از سوی دولت به مددجویان اشاره کرد و گفت: بر اساس لیستی که کمیته امداد در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار داده بود، شب گذشته به ازای هر نفر مبلغ ۱۵۰ هزار تومان تحت عنوان کمک معیشت ماه مبارک رمضان پرداخت شد.

 مهر

اخبار مرتبط
تلفن‌های هوشمند به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. با این حال، عمر باتری برای بسیاری از کاربران همچنان یک دغدغه مهم است. نگرانی دائمی تمام شدن شارژ باتری قبل از پایان روز می‌تواند منجر به استرس قابل توجهی شود. خوشبختانه، چندین راهکار برای افزایش عمر باتری گوشی اندرویدی شما و اطمینان از اتصال دائم در طول روز وجود دارد.
عبدالله اسفندیاری رئیس اتحادیه خرازان تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر ضرورت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اظهار کرد: بر اساس قانون باید تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری صورت بگیرد.
شایان ذکر است که ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار جهت بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.
ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حُسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر 50 درصدی در کارمزد، به درخواست واحدهای تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها