جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش خودروی شاهین بدون قرعه‌کشی آغاز شد+ قیمت

24 خرداد 1401
فروش خودروی شاهین بدون قرعه‌کشی آغاز شد+ قیمت

به گزارش بانک اول به دنبال بحث‌های اخیر پیرامون حذف قرعه‌کشی خودرو که از دی ماه سال گذشته مطرح شد و این روزها نیز بسیار داغ شده است، اکنون سایپا قصد دارد برای اولین بار فروش خودرو شاهین بدون محدودیت قرعه‌کشی را اجرایی کند.

این طرح از ساعت  ۱۰ صبح امروز آغاز شده و تاز مان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. متقاضیان این محصول سایپا می‌توانند می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی این گروه خودروسازی به نشانی saipa.iranecar.com  درخواست خود را ثبت و اقدام به خرید کنند. 

 

 

با توجه به اینکه این طرح در قالب فروش‌های فوق‌العاده اجرایی می‌شود طبق روال موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز در نظر گرفته شده و قیمت خودرو قطعی معادل ۳۴۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان است.

این خودرو تنها با رنگ سفید عرضه می‌شود.

طبق اعلام سایپا در صورت تاخیر احتمالی در تحویل خودروها در موعد مقرر، بر اساس قرارداد معادل ۳۶ درصد سود سالانه (سه درصد ماهانه) خسارت تاخیر بصورت روزشمار محاسبه و پرداخت خواهد شد.

 

این برای بار دوم در هفته جاری است که سایپا اقدام به اجرای طرح فروش فوق‌العاده کرده است. روز گذشته این گروه خودروسازی اولین طرح فروش فوق‌العاده خود در سال ۱۴۰۱ با عرضه چهار محصول و بصورت همزمان سه محصول (ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی و تیبا SX موتور M۱۳) را در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای مادران دارای دو فزند و بیشتر اجرایی کرد./ایسنا

اخبار مرتبط
فراخوان‌های مربوط به ایمنی زمانی اتفاق می‌افتند که هر یک از اجزای خودرو معیوب بوده و ایمنی خودرو را به خطر می‌اندازد. مسائل مربوط به ایمنی ممکن است در خودروهایی با تجهیزات، طراحی یا سازنده مشابه رخ دهد.
متقاضيان فوق مي‌توانند طي مدت 10 روز يا تا زمان تكميل ظرفيت با مراجعه به سايت فروش اينترنتي به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واريز وجه اقدام نمايند. زمان فعال‌سازي اين بخشنامه بر روي سايت esale.ikco.ir بعد از ارسال پيامك از سوي ايران‌خودرو خواهد بود.
بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به مشکلات چندماه گذشته دریافت لاستیک خودرو در بازار گفت: با راه اندازی سامانه پیش ثبت نام توزیع اینترنتی لاستیک خودرو و افزایش عرضه برخی اندازه های پرمصرف، این بازار به زودی به ثبات و آرامش خواهد رسید. وی افزود: افراد قبل از مراجعه به فروشگاه ها برای خرید لاستیک به قیمت مصوب می توانند اطلاعات خود را در kala.ntsw.ir ثب کنند و در فروشگاه با ارئه کد به فروشنده کالای خود را دریافت کنند.
برای متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام‌ این خودروها در اسفند ماه سال گذشته با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، از عصر روز دوشنبه هفته جاری تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه امشب (چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه) این امکان فراهم بود که از میان ۱۴ مدل خودروی وارداتی عرضه شده در این مرحله، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند مهدی تقدسی - مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو - در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که مهلت آن تا ۲۹ فروردین ماه تمدید شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها