ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز پیش‌فروش ۵ محصول سایپا از سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ + لینک ثبت‌نام

24 خرداد 1401
 آغاز پیش‌فروش ۵ محصول سایپا از سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ + لینک ثبت‌نام

به گزارش بانک اول در این طرح، محصولات کوییک، کوییک S، کوییک R، ساینا S، سایپا SE ۱۵۱ با موعد زمانی تحویل مردادماه تا اسفندماه ۱۴۰۱ عرضه می‌شوند.

در طرح مذکور پس از برگزاری قرعه‌کشی و اعلام لیست منتخبان برگزیده، مبالغی به‌عنوان علی‌الحساب پیش‌پرداخت از مشتریان دریافت می‌شود و قیمت نهایی خودروها براساس قیمت روز در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان محاسبه خواهد شد.

متقاضیان شرکت در طرح پیش‌فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا، می‌توانند از ساعت ۱۳ روز سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ به‌مدت دو روز و به‌صورت شبانه‌روزی با مراجعه به وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

تمامی محدودیت‌های اعمال شده در طرح‌های قبلی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در این طرح نیز اعمال خواهد شد.

فهرست اسامی منتخبان طرح پیش‌فروش یکساله محصولات سایپا ظرف یک‌روز پس از برگزاری قرعه‌کشی اعلام خواهد شد و برگزیدگان باید در مدت سه‌روز نسبت به واریز مبالغ علی‌الحساب اقدام کنند.

اخبار مرتبط
تالار خودرو بورس کالا هفته آینده میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل است. این خودرها قرار است سه‌شنبه 18 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شود.
سخنگوی کمیته تسهیل تردد زمینی ایران با کشورهای همسایه گفت: این طرح در راستای تحقق اهداف «سند انتظار» دولت سیزدهم درباره «اولویت‌های تحولی حوزه گردشگری» و تأکید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر تسهیل ورود مسافران و ‌گردشگران دیگر کشورها با وسایل نقلیه شخصی به ایران، انجام شد و برای به نتیجه رسیدن آن، در دو سال اخیر اقدامات مؤثری از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری سایر سازمان‌های مسئول انجام شده است.
به منظور تعیین تکلیف تعهدات خودروی ساینا.اس دوگانه سوز با موعد تحویل بهمن و اسفندماه سال 1402،‌ دعوتنامه خودروهای کوییک.اس با استاندارد 85گانه و ساینا.اس با استاندارد 85گانه به صورت کاملا اختیاری ارسال شده و دعوتنامه خودرو ثبت نامی بر اساس قراداد مشتری ارسال میشود
فروش و عرضه لاستیک دولتی تنها از طریق منوی انتقال مالکیت و مکان و نرم افزار تلفن همراه با درج شماره شاسی و موتور امکان پذیر خواهد بود.طبق ابلاغیه وزارت صمت، برای تایرهای رینگ ۱۳ و ۱۴، فقط در سال، چهار حلقه تایر با یک کد ملی، شماره شاسی و موتور امکان خرید وجود دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها