شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

واتس‌اپ روی این تلفن‌ها از کار می‌افتد! +جزئیات

13 شهریور 1401
واتس‌اپ روی این تلفن‌ها از کار می‌افتد! +جزئیات

به گزارش بانک اول واتس‌اپ در اواخر سال جاری میلادی یعنی در ماه اکتبر دیگر بر روی مدل‌های قدیمی‌تر آیفون اپل کار نخواهد کرد. به گزارش WABetaInfo، این نسخه‌ها شامل مدل‌های iOS ۱۰ و iOS ۱۱ هستند. واتس‌اپ قبل‌تر نیز برای کاربران آیفون در iOS ۱۰ و iOS ۱۱ هشدار صادر کرده بود.

 

 

چرا واتس‌اپ پشتیبانی از مدل‌های قدیمی را متوقف خواهد کرد؟

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان نوشت، شرکت واتس‌اپ، مانند اکثر برنامه‌ها، باید مرتباً برای همه تلفن‌ها و دستگاه‌هایی که پشتیبانی می‌کند، بهینه‌سازی‌های خاصی را ایجاد کند. به نظر می‌رسد تیم توسعه این شرکت تصمیم گرفته است تا انرژی خود را بر روی نسخه‌های نرم‌افزار و دستگاه‌های جدیدتر متمرکز کند.

کدام مدل‌های آیفون پشتیبانی نخواهند شد؟

با توجه به این که iOS ۱۶ به طور رسمی هفته آینده راه اندازی می‌شود و اکنون iOS ۱۴ و ۱۵ نسخه‌های محبوب‌تر آیفون هستند، بسیاری از نسخه‌های آیفون تحت تأثیر تصمیم واتس‌اپ قرار نخواهند گرفت؛ اما پشتیبانی مدل‌های iPhone ۵ و iPhone ۵S متوقف خواهد شد.

سایر کاربرانی که از نسخه‌های iOS ۱۰ و iOS ۱۱ استفاده می‌کنند نیز باید هر چه سریع‌تر گوشی خود را به‌روزرسانی کنند.

 

چگونه آیفون خود را آپدیت کنیم؟

اگر از iOS ۱۰ یا iOS ۱۱ استفاده می‌کنید و گوشی شما قابلیت به روز شدن را دارد، می‌توانید به Settings > General رفته و سپس روی گزینه Software Update ضربه بزنید تا به‌روزرسانی‌ها را بررسی کرده و دستگاه خود را به‌روزرسانی کنید.

اخبار مرتبط
وی با بیان اینکه راه اندازی سامانه یا کانال سوت‌زنی برای مشاوران املاک از دیگر راهکارها برای جلوگیری از تخلف مشاوران املاک برای قرارداد اتباع غیر مجاز است گفت: افراد می توانند در صورتی مشاور املاکی این تخلف را انجام داد موضوع را به متولی رسیدگی اطلاع دهد.
این در حالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند؛ لذا، این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.
بخش عمده‌ای از اصلاحات در این زمینه پیرامون امنیت شغلی کارگران است که رعیتی فرد، معاون وزیرکار درباره اصلاح قانون کار و پیشنهادات دولت گفته است: قبلاً برای مشاغل غیرمستمر و پروژه‌ای این قانون در دولت قبل مطرح شد که اگر پروژه بیش از چهار سال طول کشید، تا پایان پروژه کار کارگر به صورت دائمی ادامه پیدا کند و در غیر این صورت مشمول مقرری بیمه بیکاری شوند. چون قبلاً کارگران پروژه‌ای مشمول مقرری بیمه بیکاری نبودند. از اسفندماه گذشته کلیه نیروهای پروژه‌ای مشمول این قانون شدند.
ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات