چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 2024,May

۱۶ بانک دیگر هم مکلف به عرضه ارز اربعین شدند

15 شهریور 1401
 ۱۶ بانک دیگر هم مکلف به عرضه ارز اربعین شدند

به گزارش بانک اول طبق اعلام بانک مرکزی، علاوه بر ۵ بانک عامل قبلی، تمامی شعب ارزی ۱۶ بانک دیگر را هم با اولویت شهر تهران و کلان شهرها مکلف کرد تا ارز اربعین را با نرخ توافقی به زائران عرضه کنند.

 مصطفی قمری‌وفا سخنگوی بانک مرکزی با اعلام این خبر تأکید کرد:  بانک مرکزی در راستای تسهیل شرایط عزیمت هموطنان به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، علاوه بر 5 بانک عامل قبلی، تمامی شعب ارزی 16 بانک دیگر را هم با اولویت شهر تهران و کلان شهرها مکلف کرد تا ارز اربعین را با نرخ توافقی به زائران محترم عرضه کنند.

بنابراین زائران اربعین می‌توانند علاوه بر صرافی های مجاز و شعب ارزی و منتخب بانک‌های ملی، صادرات، سپه، تجارت و ملت به شعب ارزی بانک‌های کشاورزی،رفاه، مسکن، کارآفرین، پارسیان، اقتصاد نوین، سامان، پاسارگاد، سرمایه، پست بانک، سینا، توسعه تعاون، خاورمیانه، شهر، دی و گردشگری مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
همچنین ثبت موجودی اولیه در سامانه جامع تجارت مربوط به دارایی های شخصی یا سرمایه ای که جریان تولید و فروش قرار نگرفته، نمی شود.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا ۱۸ عیار در جریان معاملات امروز است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار طلا و جواهر به شرایط عادی خود بازنگشته است.
رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا تهران گفت: اینکه گفته می شود میانگین مالیات پرداختی طلافروشان ۹.۶ میلیون تومان است صحت ندارد و کذب محض است،مالیات پرداختی طلا فروشان بین ۱۵ میلیون تومان تا چندین میلیارد تومان است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات