دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

جزئیات خرید فیدلیتی و دیگنیتی در بورس

16 آبان 1401
جزئیات خرید فیدلیتی و دیگنیتی در بورس

به گزارش بانک اول به نقل از بورس کالا، در نامه محمد نوروزپور، مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران درخصوص عرضه دو خودرو فیدلیتی که قرار است یکشنبه، ۲۲ آبان و دیگنیتی، دوشنبه ۲۳ آبان عرضه شود، در موارد زیر آمده است:

مهلت ثبت سفارش فیدلیتی، ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۱ آبان و دیگنیتی، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۲ آبان است. میزان پیش دریافت خرید برای هر دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی ۲۵ درصد است. اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده‌اند، امکان ثبت سفارش ندارند و هر کد بورسی صرفاً امکان ثبت سفارش روی یک کد عرضه از مجموع عرضه‌های روز انجام معامله را دارد.علاوه بر این، ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مُجاز نیست. /مهر

اخبار مرتبط
پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین G و کوییک مدل جی ایکس اقدام نموده در تاریخ 1403/02/29پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.
شایان ذکر است که وجه مسدود شده در حساب وکالتی جهت ثبت‌نام اولیه، بایستی تا زمان اعلام نتایج قطعی و بارگذاری وضعیت تخصیص در پروفایل ثبت‌نام‌کنندگان، در حساب مذکور مسدود باقی بماند؛ برداشت وجه از این حساب به منزله ابطال ثبت‌نام تلقی خواهد شد.
وییک تنها نسخه بهبود یافته پراید است و نه بیشتر! اگر سوار خودروهای اقتصادی سایپا شده باشید، کاملا با تجربه رانندگی کوییک آشنا خواهید بود. تجربه رانندگی با کوییک نیز گزینه خاصی ندارد که بتواند تفاوتی در حس رانندگی القا کند. فضای کابین به نسبت قابل قبول، فرمان نرم و کلاچ و گیربکس با عملکرد معمولی، از مزایای این خودرو به‌شمار می‌روند.
زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها