شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

۱۱۱ دستگاه خودرو و ماشین آلات اموال تملیکی عرضه می‌شود

14 دی 1402
۱۱۱ دستگاه خودرو و ماشین آلات اموال تملیکی عرضه می‌شود

تهران-ایرنا- عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول گفت: ۶۹ خودروی سواری،۴ دستگاه موتورسیکلت و ۳۸ دستگاه ماشین آلات کشاورزی در مزایده فوق‌العاده ۵۸۷ عرضه می شود.

به گزارش بانک اول «سعید غلامی باغی» روز پنجشنبه  اظهار کرد: در راستای تعیین تکلیف کالاهای در اختیار سازمان، مزایده فوق‌العاده ۵۸۷ در ۱۷ استان از امروز پنجشنبه ۱۴ دی ماه آغازمی‌شود و کلیه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به انبارهای سازمان تا ۱۸ دی ماه از کالاها بازدید کنند.
عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول افزود: متقاضیان از ۱۴ دی ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت و سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قیمت های پیشنهادی خود را درج کنند.

وی گفت: رمز گشایی و اعلام برندگان مزایده ۵۸۷ چهارشنبه ۲۰ دی ماه صورت خواهد گرفت و اطلاع رسانی خواهد شد.

غلامی باغی بیان کرد: در این مزایده ۱۹۴ دسته کالایی به ارزش ۳۶۵ میلیارد تومان شامل خودروی سواری، لوازم یدکی، دستگاه های صنعتی، لوازم برقی، ابزار آلات و همچنین پارچه، لباس، کیف و کفش به شرط صادرات عرضه می شود.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول خاطرنشان کرد: ۶۹ خودروی سواری،۴ دستگاه موتورسیکلت و ۳۸ دستگاه ماشین آلات کشاورزی در این مزایده عرضه می شود./ایرنا

اخبار مرتبط
در آخرین اطلاعیه‌ای که از عرضه خودروهای وارداتی در این سامانه ثبت شده به ۱۴ مدل خودرو اشاره شده که هیچ یک چینی نیستند و تعداد خودروهای وارداتی در این عرضه به بیش از ۶۰۰۰ دستگاه می‌رسد.
شرایط خرید خودرو کامیونت فورس در تالار خودروی بورس کالا که قرار است فردا انجام شود، اعلام شد.
افزایش قیمت خودرو در سال‌های اخیر، قدرت خرید را به‌طور قابل توجهی کاهش داده و بسیاری از افراد را از داشتن خودروی شخصی محروم کرده است. در این میان، خرید قسطی و لیزینگی خودرو به‌عنوان راه‌حلی برای رفع این مشکل مطرح شده است.
برخلاف شرکت فودای که از چهار موتور مختلف برای پیکاپ فودای F22 خودش استفاده کرده، اما شرکت دایون، پیکاپ V5 خود را فقط با دو موتور در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد که هردوی آنها از نوع توربوشارژ هستند و گیربکس 6 دنده دستی دارند اما یکی از آنها دیزلی است و دیگری بنزینی.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها