پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

طرح فروش فوق العاده پژو۲۰۷ اتوماتیک ویژه دی ماه 1402+ جدول

23 دی 1402
طرح فروش فوق العاده پژو۲۰۷ اتوماتیک ویژه دی ماه 1402+ جدول

امکان واریز وجه مجدد برای متقاضیان ۲۰۷ اتوماتیک پاناروما ارتقا یافته ویژه اولویت های سوم زمستان تا مورخه ۳۰ دی ماه فراهم شد.

به گزارش بانک اول امکان واریز وجه مجدد برای متقاضیان ۲۰۷ اتوماتیک پاناروما ارتقا یافته ویژه اولویت های سوم زمستان تا مورخه ۳۰ دی ماه فراهم شد.

فوری؛ فروش فوق العاده پژو۲۰۷ اتوماتیک ویژه دی ماه + شرایط

اخبار مرتبط
قیمت ساینا S استاندارد ۸۵ گانه در کارخانه ۳۳۵ میلیون است، اما محصول جدید سایپا که از اوایل امسال پا به بازار گذاشته، توسط فروشنده‌ها به‌طور متوسط ۴۳۵ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.
طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها