پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر تاکسی در سامانه یکپارچه توسط سایپا

26 بهمن 1402
شرایط طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر تاکسی در سامانه یکپارچه توسط سایپا

به گزارش بانک اول احتراماً پیرو اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر تاکسی در دومین طرح سامانه یکپارچه و مطابق آئین نامه های از رده خارج کردن خودروهای فرسوده و آئین نامه موضوع ماده ۸ قانون هوای پاک و اصلاحات آن به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایط طرح مذکور که نسبت به انتخاب خودروهای اطلس ، ساینا اس دوگانه سوز ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه شاهین G شاهین با گیربکس اتوماتیک کوییک آردنده ای تیپ اس با استاندارد ۸۵ گانه کوییک GXR کوییک GX و کوییک اس با استاندارد ۸۵ گانه اقدام و همچنین خودروی ایشان اسقاط شده است و در تاریخ ۱۴۰۲٫۱۱٫۲۶ پیامک برای ایشان ارسال گردیده می رساند، امکان واریز وجه مطابق شرایط ذیل پس از احراز شرایط و اسقاط خودرو فراهم می گردد.

جدول واریز وجه و ثبت نام منتخبین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر تاکسی در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی

خودروی ثبت نامی خودرو تحویلی قیمت خودرو (ریال) رنگ قابل عرضه زمان تحویل
شاهین G شاهین GL با ترمز ESC 4٫١٨٢٫٩٩٠٫٠٠٠ سفید ۹۰ روز پس از واریز وجه نهایی
شاهین با گیربکس اتوماتیک شاهین با گیربکس اتوماتیک ۶٫۴۱۷٫۱۸۰٫۰۰۰ سفید
اطلسی 6 اطلس G ٣٫٩٩٧٫٣١٠٫٠٠٠ سفید مشکی سفید قرمز - نقره ای مشکی - کرم مشکی
ساینا اس دوگانه سوز ساینا اس دوگانه سوز ۲٫۸۳۱٫۶۲۰٫۰۰۰ سفید
ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه ۳٫۳۵۴٫۶۴۰٫۰۰۰ سفید
کوبیک اس با استاندارد ۸۵ گانه کوییک اس با استاندارد ۸۵ گانه ۲٫۹۴۵٫۰۴۰٫۰۰۰ سفید
کوبیک آردنده ای تیپ اس با استاندارد ۸۵ گانه کوییک آر دنده ای تیپ اس با استاندارد ۸۵ گانه ۲٫۹۲۶٫۲۸۰٫۰۰۰ سفید مشکی سفید قرمز مشکی قرمز - نقره ای مشکی - کرم مشکی
کوبیک GX کوبیک GX-L با ترمز ESC ۳٫۶۳۲٫۶۶۰٫۰۰۰ سفید
GXR کوییک ESC با ترمز GXR-L کوییک ٣٫٧٤٧٫٢٠٠٫000 سفید مشکی سفید قرمز مشکی قرمز نقره ای مشکی کرم مشکی

خودرو بانک

اخبار مرتبط
اگر شما هم مدام در ذهنتان تکرار می‌کنید که چرا من پولدار نمیشم یا چرا هرچه تلاش می کنم پولدار نمی شوم ، لازم است با بعضی از قوانین ثروتمندشدن آشنا شوید. رعایت این قوانین می‌تواند شما را به ثروت و قدرت برساند و نیازی نیست تا برای ثروتمند شدن حتما خانواده‌ای متمول داشته باشید.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
این طرح فروش به صورت نقد و اقساط برگزار می شود، به طور معمول در طرح های فروش نقدی و اقساطی خودروسازان خصوصی قیمت ها قطعی است اما مدیران خودرو در اقدامی نادر اعلام کرده که قیمت محصولات عرضه شده غیر قطعی است. مدیران فروش این خودروساز کرمانی قیمت های قطعی را پیش از واگذاری یا در زمان فاکتور کردن به اطلاع مشتریان می رسانند و متقاضیان نیز موظف هستند تا ما به التفاوت را به حساب خودروساز واریز و سپس نسبت به تحویل خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها