پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

امکان رایگان شدن قبض آب، برق و گاز برای گروه‌های حمایتی

29 بهمن 1402
امکان رایگان شدن قبض آب، برق و گاز برای گروه‌های حمایتی

ابوالفضل نوروزی از ایجاد بستر ارائه انواع تخفیف‌های قبوض خدمات آب، برق، گاز برای گروه‌های حمایتی در سامانه املاک و اسکان خبر داد.

به گزارش بانک اول وی با اشاره به این‌که امکان اختصاص یارانه به قبوض خدماتی گروه‌های حمایتی با استفاده از اطلاعات موجود در سامانه املاک و اسکان فراهم شده است، اظهار کرد: براساس بند «ل» تبصره ۱۶ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۲ مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی که جزو مشترکان کم مصرف هستند، از تخفیف قبوض خانگی آب، برق و گاز تا سقف رایگان برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پیش نیاز اجرای این قانون، تعیین محل سکونت گروه‌های حمایتی است افزود: در حال حاضر اطلاعات لازم در سامانه املاک برای اعمال تخفیف و حتی رایگان فراهم شده و سایر اطلاعات مورد نیاز نیز در مرحله تبادل بوده تا شهروندان بتوانند به راحتی از این امکان استفاده کنند.

وی افزود: مطابق بند ۷ تبصره ۸ ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، همه دستگاه‌های اجرایی باید خدمات خود را با توجه به اقامتگاه اصلی ثبت شده در سامانه املاک و اسکان به شهروندان دهند و به همین منظور، وب سرویسی برای دستگاه‌ها آماده شده تا مردم با سهولت و در زمان کوتاه بدون پُر کردن فرم آدرس، خدمات خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود، هر چه سریعتر دستگاه‌ها برای استعلام نشانی متقاضیان خود به سرویس املاک و اسکان متصل شوند تا مردم خدمات خود را با سهولت بیش‌تر دریافت کنند.

تسنیم

اخبار مرتبط
بخش عمده‌ای از اصلاحات در این زمینه پیرامون امنیت شغلی کارگران است که رعیتی فرد، معاون وزیرکار درباره اصلاح قانون کار و پیشنهادات دولت گفته است: قبلاً برای مشاغل غیرمستمر و پروژه‌ای این قانون در دولت قبل مطرح شد که اگر پروژه بیش از چهار سال طول کشید، تا پایان پروژه کار کارگر به صورت دائمی ادامه پیدا کند و در غیر این صورت مشمول مقرری بیمه بیکاری شوند. چون قبلاً کارگران پروژه‌ای مشمول مقرری بیمه بیکاری نبودند. از اسفندماه گذشته کلیه نیروهای پروژه‌ای مشمول این قانون شدند.
ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.
چپ دست بودن تفاوت های زیادی را در زندگی این افراد که چیزی حدود ۱۰ درصد جمعیت را تشکیل می دهند ، به وجود می آورد و امری اکتسابی و انتخابی نیست. خصوصیات منفی و مثبت فراوانی را به چپ دست ها اختصاص می دهند و بسیاری آنها را باهوش تر از بقیه می دانند.
برای دانستن سقف انتقال وجه اینترنتی (خرید اینترنتی) باید بدانید انتقال وجه در آن از دو طریق انجام می‌شود؛ رمز دوم پویا و دستگاه‌ رمز ‌ساز (که به آن توکن می‌گویند). سقف خرید از طریق رمز دوم پویا در سال 1403، 200 میلیون تومان و دستگاه توکن ۳۰۰ میلیون تومان (امکان افزایش تا 500 میلیون تومان) است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها