پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

مراقب باشید/ ۵۰۰۰ کارت سوخت در تهران به این دلایل مسدود شد

08 اسفند 1402
مراقب باشید/ ۵۰۰۰ کارت سوخت در تهران به این دلایل مسدود شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، پنج هزار کارت هوشمند سوخت شخصی در منطقه تهران مسدود شده است.

به گزارش  بانک اول ، با اعلام روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی گفت: در این مدت، پن این تعداد کارت سوخت بنزین و نفتگاز که از سهمیه سوخت یارانه‌ای آنها سوء استفاده می‌شد، شناسایی شد و بیش از ۲۵۰ پرونده تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

یاسمی اذعان کرد: با بررسی روند سوختگیری‌ها و استخراج شماره پن کارت‌های دارای تراکنش پرتکرار به صورت متوالی توسط گروه‌های بازرسی منطقه تهران، این تعداد کارت سوخت مسدود شد.

وی افزود: گروه‌های ویژه، ظرفیت باک خودروها با لیتراژ سوخت‌گیری کارت‌های سوخت در طی روز را بررسی کرده و نتایج را با تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته موجود در جایگاه‌ها مطابقت می‌دهند.

رئیس کارگروه تخصصی تأمین و توزیع سوخت کلانشهر تهران تأکید کرد: شهروندان از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران و همچنین کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت خودداری کنند.

این مقام مسئول گفت: شهروندان در صورت رؤیت هرگونه تخلف در جایگاه‌های عرضه فرآورده می‌توانند با سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تماس حاصل کرده و پیشنهادات، شکایات و انتقادات خود را ثبت کنند تا در اولین فرصت رسیدگی شود./خبرانلاین

اخبار مرتبط
وزیر نفت در ادامه گفت: اگر بخواهیم یک پالایشگاه ۱۰۰ هزار بشکه‌ای احداث کنیم، حداقل سه تا چهار سال زمان می‌برد و حداقل سه تا چهار میلیارد دلار بار مالی دارد تا بتواند ۸ تا ۱۰ میلیون لیتر در روز بنزین تولید می‌کند. این یعنی ما باید سالی چهار پالایشگاه احداث کنیم که این میزان از مصرف را در مواقع اضطرار و این میزان مصرف، شرایط را کنترل کنیم.
احکام مالیاتی قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان ابلاغ شد که بر اساس آن سقف و ارزش کل واردات از این طریق به میزان ۱۰ درصد ارزش واردات کل کشور خواهد بود.
همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، اعتماد به نفس نقش بزرگی در زندگی دارد. از این رو، پرورش آن به نفع شماست. اما مانند هر چیزی، اگر می خواهید اعتماد به نفس داشته باشید، باید برای آن تلاش کنید. انفعال را کنار بگذارید، قاطع باشید. مطمئناً، فوراً به دست نمی‌آید، به زودی، عادات اعتماد به نفس بخشی از شما خواهد شد. و هنگامی که به آن نقطه رسیدید (و خواهید رسید)، غیرقابل توقف خواهید بود.
در حال حاضر، ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش این طرح قرار دارند. تعداد بانک ‌های این طرح در حال افزایش است و به زودی تمامی بانک ‌های کشور به آن ملحق خواهند شد. طرح «کهربا» تحولی نوین در نظام پرداخت کشور است که می‌ تواند به نفع مصرف‌کنندگان و فعالان اقتصادی باشد.هشدار; کارت بانکی افرادی که در این ۶ بانک حساب دارند مسدود خواهد شد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها