ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر

12 فروردین 1403
تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر

با توجه به انتشار اصلاحات و اضافات دفترچه راهنما آزمون، ثبت‌نام دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان تمدید شد.

به گزارش بانک اول، پیرو انتشار دفترچه راهنمای دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در امتحان مذکور می رساند، با توجه به اعلام دستگاه های اجرایی، اصلاحات و اضافات ذیل در دفترچه راهنمای آزمون صورت گرفته است.ثبت‌نام دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان تا پایان فروردین‌ماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

کلیه داوطلبان می توانند در مهلت باقیمانده تا پایان مدت ثبت نام، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون به نشانی hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام در امتحان مذکور اقدام نمایند و یا اگر قبلا ثبت نام کرده اند، ضمن مراجعه به پروفایل خود، در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند.

زمان برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر

کارت شرکت در آزمون، از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرسhrtc.ir قرار خواهد گرفت.

آزمون در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراکز استانها برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط
مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌ها را می‌توان دروازه‌ای برای تعامل و ارائه خدمات به مشتریان در زمینه‌های مختلف بانکی دانست. این مراکز با بهره‌گیری از کارشناسان و کانال‌های ارتباطی مختلف، به مشتریان در موارد بسیاری مانند مسدود کردن کارت بانکی، نحوه شکایت از کلاهبرداری اینترنتی و تمدید کارت بانکی غیر حضوری کمک می‌کنند.
شورای نگهبان برای انتخاب خانه های خالی کشور شروطی را اعمال نموده است از این شروط می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
جلسه سران قوا برگزار و هشتم تیرماه به عنوان روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم تعیین شد.
با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری آزمون سراسری به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری به روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۳ موکول شد. جزئیات آزمون مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها