شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

فروش پژو پارس و آریزو ۶ آغاز شد

29 فروردین 1403
فروش پژو پارس و آریزو ۶ آغاز شد

ایران‌خودرو شرایط فروش جدید پژو‌پارس در ۱۴۰۳ را اعلام کرد. همچنین شرایط فروش جدید آریزو ۶ نیز اعلام شده است.

به گزارش بانک اول ایران‌خودرو شرایط فروش جدید پژو‌ پارس در ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

گفتنی است؛ سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: قرار بر این بود که پژو پارس به دلیل اینکه استانداردها را رعایت نکرده بود تولید آن متوقف شود که با رفع مشکل و با دستور رئیس جمهور به تولید ادامه می‌دهد.

در ادامه شرایط فروش خودروی آریزو ۶ مدیران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه آورده شده است.

اخبار مرتبط
ارتباط از طریق خطوط برق (PLC) یک روش برای ارسال داده از طریق کابل‌های برق موجود است، مانند پریزهای برق در خانه شما. این روش با اضافه کردن یک سیگنال هارمونیک به خط برق کار می‌کند و سپس یک گیرنده در انتهای دیگر این داده‌ها را تفسیر و استخراج می‌کند . به این ترتیب، می‌توان انتقالاتی مانند صدا، ویدیو و حتی ترافیک اینترنت روزمره خود را مستقیماً از طریق سیم‌کشی‌های برق انجام داد. این نوع فناوری از سال ۱۹۲۲ وجود داشته است.
شرکت بهمن موتور شرایط فروش نقدی و نقدی - اعتباری محصول ون باری اینرودز با قیمت قطعی و با ظرفیت محدود را اعلام کرد.
داشتن گواهی معاینه فنی خودروها به چندین طریق توسط پلیس کنترل می‌شود؛ چرا که بر اساس ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، رانندگان موظفند هنگام رانندگی گواهینامه، کارت خودرو، بیمه‌نامه معتبر شخص ثالث و برای خودروهای مشمول معاینه فنی که بیش از چهار ‌سال از تولید آنان می‌گذرد برگه معاینه فنی را به همراه داشته باشند و در صورت مطالبه مأموران راهنمایی و رانندگی آن را ارائه کنند و علاوه بر کنترل فیزیکی به صورت مکانیزه نیز توسط کلیه دوربین های سطح شهر معاینه فنی خودروها کنترل و خودروها در صورت نداشتن
شرکت صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای قیمت ۶ محصول تولیدی خود را افزایش داد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها