یکشنبه, 10 تیر 1403 2024,June

معافیت رانندگان تاکسی از پرداخت مالیات عملکرد ۱۴۰۲

02 خرداد 1403
معافیت رانندگان تاکسی از پرداخت مالیات عملکرد ۱۴۰۲

بر اساس جدول مالیات عملکرد صاحبان مشاغل خودرویی در سال ۱۴۰۲ میزان مالیات رانندگان تاکسی مشخص شد.

به گزارش  بانک اول  جدول مالیات عملکرد صاحبان مشاغل خودرویی در سال 1402 توسط رئیس کل سازمان امور مالیاتی به ادارات کل امور مالیاتی کشور ابلاغ شد.

بر اساس این جدول مالیات خودرو اول از نوع تاکسی سواری، ون و خودروهای مشابه مدل 1402  صفر و مالیات خودروهای بعدی حدود یک میلیون 700 هزار تومان اعلام شده است.

مالیات ,

تسنیم

اخبار مرتبط
دبیرخانه هیات مقررات‌زدایی از همه مراجع صدور مجوز درخواست می‌کند درخواست‌های تاخیرخورده را در اسرع وقت به یکی از دو حالت صدور یا رد با ذکر دلیل، تعیین تکلیف کنند و هشدار می‌دهد؛ رد درخواست بدون دلیل موجه، معادل درخواست شرط اضافه از متقاضی مجوز است و جرم تلقی می‌شود.
او افزود: هر دستگاه ماینر معادل مصرف سه خانوار مصرف دارند و شرایطی که روز‌های گرمی را سپری می‌کنیم حضور این ماینر‌ها برای مدیریت شبکه برق شبکه برق را ناپایدار می‌کند. در اخرین اقدام ۱۶۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در تبریز و ۱۷۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در شیراز شناسایی شده است.
مهریه به عنوان یکی از مؤلفه‌های حقوقی و فرهنگی برجسته در ازدواج شناخته می‌شود و در بسیاری از فرهنگ‌ها و ادیان رواج دارد. این مبلغ یا دارایی، که توسط شوهر به همسر در زمان عقد نکاح اختصاص داده می‌شود، می‌تواند شامل پول نقد، طلا، جواهرات، و اموال دیگر باشد. مقدار و شرایط مهریه معمولاً بر اساس توافق بین زوجین یا مطابق با قوانین و مقررات محلی و خانوادگی تعیین می‌گردد.
در بازی همستر کامبت، از تقویت‌کننده‌های مختلفی برای افزایش سطح و درآمد سکه‌ای خود استفاده می‌کنید. با کلیک بر روی دکمه Boost، می‌توانید سکه‌های خود را افزایش دهید و با کلیک بر روی Full energy، نوار انرژی خود را شارژ کنید تا شش بار در روز. اما باید توجه داشت که هر بار استفاده از این امکان، برای یک ساعت غیر فعال می‌شود. علاوه بر این، تقویت‌کننده Turbo برای افزایش تعداد سکه‌های دریافتی در هر ضربه وجود دارد، اما هنوز فعال نیست.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها