یکشنبه, 17 تیر 1403 2024,July

تعرفه واردات خودرو برقی چقدر است؟

05 خرداد 1403
تعرفه واردات خودرو برقی چقدر است؟

با ابلاغ محمد مخبر، سود بازرگانی واردات خودروهای برقی در سال جاری ۲۶ درصد تعیین شده است.

به گزارش بانک اول تصویبنامه هیات وزیران درخصوص تعیین اصلاحات تعرفه ای (372) ردیف شامل کاهش و افزایش سود بازرگانی، تفکیک، ایجاد، حذف و اصلاح شرح تعرفه و مندرجات ذیل یادداشت برخی از فصول کتاب مقررات صادرات و واردات از سوی محمد مخبر ابلاغ شد

در مصوبه هیئت وزیران در خصوص اصلاح تعرفه واردات کالاها که اول خردادماه از سوی مخبر به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده، سود بازرگانی خودروهای برقی با ارزش بالاتر از بیست هزار یورو تا سی هزار یورو 11 درصد و بالاتر از سی هزار یورو، 26 درصد تعیین شده است.

تسنیم

اخبار مرتبط
سامانه ثبت سفارش خودروی جانبازان امروز (یکشنبه 17 تیرماه) صرفاً برای جانبازانی که پیش از این در سامانه جامع تجارت، درخواست خود را برای واردات خودرو به صورت شخصی اعلام و ثبت کرده بودند، بازگشایی شده تا ثبت سفارش خودرویی خود را انجام دهند.
شرکت مدیران خودرو قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرد.
لایحه الحاق تبصره ۳ به ماده ۴ قانون ساماندهی صنعت خودرو تحت عنوان «حذف الزام انتقال فناوری برای واردکنندگان خودرو» طی نامه شماره ۶۰۸۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.
قیمت روز خودرو در بازار آزاد دستخوش تغییراتی شده و در دومین روز معاملاتی هفته، مدل‌های زیادی نسبت به شنبه با افت قیمت روانه بازار شده‌اند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها