یکشنبه, 15 مهر 1403 2024,October

آغاز فروش تارا دستی و اتوماتیک ویژه ثبت نامی های سامانه

09 خرداد 1403
آغاز فروش تارا دستی و اتوماتیک ویژه ثبت نامی های سامانه

ایران خودرو شرایط فروش تارا دستی و اتوماتیک ویژه افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده بودند، اعلام شد.

 

به گزارش بانک اول  امکان واریز وجه متقاضیان گروه تارا با اولویت زمستان ۱۴۰۲ – (تارا دستی - تارا اتوماتیک) فراهم شد

ایران خودرو اعلام کرد: شرایط انتخاب و واریز وجه برای متقاضیان با اولویت زمستان ۱۴۰۲ خودرو تارا سامانه یکپارچه مطابق جدول ذیل ایجاد شده است.

لذا متقاضیان می توانند طی مدت ۱۰ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

شرایط فروش:

شرایط فروش ۲ محصول ایران خودرو ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه + جدول

اخبار مرتبط
قیمت خودرو در بازار آزاد امروز شنبه ۱۴ مهر تفاوت چشمگیری با خریدوفروش‌های پنجشنبه پیشین ندارد و به‌جز پژو پارس و تارا اتوماتیک، سایر مدل‌های ایران‌خودرو و سایپا با همان ارقام پیشین روانه بازار شده‌اند.
در این طرح، خودروی بک ایکس 3 پرو صرفا بصورت اقساطی با پیش پرداخت 800 میلیون تومان ارائه شده که مابقی در اقساط 12 یا 24 ماهه از متقاضی دریافت خواهد شد. تحویل خودرو طی 90 روز کاری انجام می‌شود و سند خودرو تا پایان اقساط و تسویه کامل، در رهن شرکت خواهد بود.
قیمت نهایی خودروی X55 پرو مبلغ 1 میلیارد و 471 میلیون تومان تعیین شده که در قالب این طرح، مشتریان ابتدا باید 50 درصد آن، معادل 735 میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند. باقی‌مانده مبلغ نیز بنا به خواست مشتری به صورت اقساط ماهانه از 12 تا 60 ماه قابل پرداخت خواهد بود.
در هر دو فروش نقدی و اقساطی، مشتریان باید ۱۵ روز پس از اولین پرداخت نسبت به واریز ۲۴۸ میلیون تومان اقدام کنند و خریداران نقدی پس از صدور دعوتنامه باید مابقی قیمت خودرو را بپردازند و خریداران اقساطی نیز می توانند ۱ میلیارد تومان تسهیلات با بازه زمانی پرداخت ۱۲ تا ۴۸ ماهه دریافت کنند و خودرو دایون Y۷ نیز پس از ۳۰ روز کاری تحویل خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها