پنجشنبه, 14 تیر 1403 2024,July

کلاهبرداری با جعل رسیدهای بانکی

17 خرداد 1403
کلاهبرداری با جعل رسیدهای بانکی

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری کلاهبرداری که با جعل رسیدهای بانکی از ۱۵ شهروند سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش بانک اول  سرهنگ امیر هوشنگ امیری گفت: پیرو گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت تلفن همراه به شیوه ارائه رسید جعلی، تیم عملیات کلانتری ۱۲۷ نارمک به محل اعزام شده و به بررسی دوربین‌های مدار بسته پرداختند.

وی افزود: با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی، هویت متهم و مخفیگاه وی کشف و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از اخذ دستور قضائی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل شد که پس از بررسی‌های اولیه متهم به ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم جهت بررسی‌های بیشتر و شناسایی جرایم احتمالی تحویل مراجع قضائی شد و شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ امیری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش از ۲ میلیارد ریال بر آورد کرده‌اند، به شهروندان توصیه کرد در هنگام فروش لوازم خود به افراد، حتماً از واریز وجه به حساب خود، با موجودی گرفتن از کارت بانکی اطمینان حاصل نمایند و کالا را تحویل مشتری دهند./مهر

اخبار مرتبط
اولین قدم در خرید خانه با حداقل سرمایه، شناسایی مناطق مناسب با قیمت‌های مناسب است. در تهران، مناطق مختلف از نظر قیمتی بسیار متفاوت هستند. برای خرید خانه با سرمایه کم، باید به دنبال مناطق حاشیه‌ای یا در حال توسعه باشید که هنوز قیمت‌های پایین‌تری دارند. مناطقی مانند بخش‌های جنوبی تهران یا برخی از محله‌های جدید در حاشیه شهر ممکن است گزینه‌های مناسبی باشند.
در صورت مفقود شدن مجدد کارت المثنی، باز هم می‌توان درخواست صدور مجدد المثنی داد. مدارک لازم و درخواست صدور برای بار دوم، تفاوتی با درخواست صدور برای بار اول ندارد.
سردار کمالی گفت: در مرحله اول مقرر شد دستگاه‌های اصلی متولی آموزش مهارتی کشور در قالب سرویس به سامانه متصل گردند و با پای کار آمدن سایر متولیان آموزش مورد تأیید در دستورالعمل و مهیا کردن بستر ارتباطی لازم، به تدریج به تعداد این دستگاه‌ها اضافه می‌شود.
کن سگال، مدیر خلاق سابق شرکت تبلیغاتی CHIAT که به مدت طولانی با اپل کار می‌کرد، می‌گوید زمانی که چیزی پیچیده به‌نظر می‌رسید استیو به آن چوب سادگی می‌زد. استعاره چوب سادگی در فرهنگ اپل جای گرفته است. جابز به تمرکز بر چند محصول کلیدی و انجام عالی آنها اعتقاد داشت. او به دنبال حذف فعالیت‌های غیرضروری برای هدایت انرژی و منابع به تأثیرگذارترین بخش‌ها بود. اگر این کار برای جابز خوب بوده است، پس می‌تواند برای شما هم خوب باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها