یکشنبه, 8 مهر 1403 2024,September

پیش فروش محصولات سایپا به مناسبت عید قربان+ جزییات

21 خرداد 1403
پیش فروش محصولات سایپا به مناسبت عید قربان+ جزییات

به مناسبت عید سعید قربان، پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

به گزارش بانک اول گروه خودروسازی سایپا به‌مناسبت عید سعید قربان و در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار در نظر دارد، پیش فروش محصولات خود را ویژه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودرو‌های فرسوده از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ آغاز کند.

متقاضیان از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com تا زمان تکمیل ظرفیت، فرصت ثبت نام دارند.

یادآوری می‌شود، متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به آدرس یاد شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

تاکید می‌شود، ثبت‌نام در این طرح فروش، از طریق آدرس ذکر شده امکان پذیر است و در صورت استفاده از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

اخبار مرتبط
بر اساس این برنامه، مشتریان می‌توانند در دو طرح "فوق‌العاده" و "پیش فروش" اقدام به ثبت نام کنند. این طرح‌ها برای محصولات برقی شامل برندهای "بستیون NAT" و "لونا GRE" می‌باشد.
فروش محصولات کار از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com است و این طرح تا زمان تكمیل ظرفیت فعال می‌باشد.
متقاضیان میتوانند تا از امروز شنبه ۷ مهر الی ۱۲ مهرماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی این شرکت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
گروه خودروسازی سایپا درپی اخذ مجوزهای شماره‌گذاری از سوی سازمان‌های ملی استاندارد و محیط زیست از روز دوشنبه ۹ مهر ، فروش 2 محصول خود را برای متقاضیان آغاز می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها