ﺳﻪشنبه, 29 خرداد 1403 2024,June

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

26 خرداد 1403
اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه مشاغل کیفیت بخشی اعلام شد.

به گزارش بانک اول نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه مشاغل کیفیت بخشی در سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir/exam/۶۶/page اعلام شد.

آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش شامل مربی تربیت‌بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور، ۱۴ اردیبهشت۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد.

این آزمون توسط جهاد دانشگاهی با حضور ۴۰۷ هزار داوطلب برگزار شد و مقرر شده است بیش از ۱۹ هزار نفر در چهار رشته شغلی مربی تربیت‌بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور در این آزمون پذیرفته شوند.

اخبار مرتبط
دستمالچیان در خصوص وضعیت کنونی پروانه‌های تخصصی مشاوران املاک گفت: آمار قبولی میانگین کشوری برای پروانه تخصصی بنگاه‌های معاملات املاک زیر ۴۰ درصد است و حدود ۶۰ درصد افراد با وجود داشتن تجربه، موفق به کسب نمره قبولی نمی‌شوند، بنابراین آموزش برای ما اهمیت دارد.
مارک البیون در کتاب خود تحت عنوان “ساختن زندگی و امرار معاش” دربارۀ یک مطالعۀ آشکار کننده از تاجرانی می نویسد که ۲ مسیر کاملاً متفاوت پس از فراغت از تحصیل دانشگاهی طی کردند.
به‌تازگی نیز جلیل سالاری - معاون وزیر نفت در این خصوص گفت: امکان ثبت آنلاین درخواست کارت المثنی سوخت، نیازمند اطلاعاتی از جمله پلاک، VIN و حتی معاینه فنی خودروها است که این اطلاعات هنوز از سوی فراجا در اختیار ما قرار نگرفته است و با وجود آماده‌بودن زیرساخت لازم، این زیرساخت اطلاعاتی نیز باید تکمیل شود که طی جلسه‌ای در این خصوص با شرکت پژوهش و توسعه ناجی داشتیم و قرار شد این اطلاعات نیز ارائه شود.
وی با اشاره به تقاضاهای همکاران در ملاقات‌های حضوری در خصوص پرداخت معوقات، افزود: با توجه به ضرورت اصلاح احکام برای پرداخت معوقات از تاریخ یک مهرماه ۱۴۰۱، حدود ۱۴۰ هزار حکم باید مورد اصلاح قرار می‌گرفت که در اداره‌کل سرمایه انسانی در حال انجام است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها