ﺳﻪشنبه, 29 خرداد 1403 2024,June

فروش فوری نقدی کامیونت نیسان تکسوز آپشنال SVD

26 خرداد 1403
 فروش فوری نقدی کامیونت نیسان تکسوز آپشنال SVD

فروش فوری نقدی کامیونت نیسان تک سوز از روز سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

به گزارش بانک اول گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار در نظر دارد شرایط فروش فوری نقدی کامیونت نیسان تکسوز آپشنال SVD را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی  https://saipa.iranecar.com تا زمان تکمیل ظرفیت فعال کند.

لازم به ذکر است متقاضیان محترم می‌توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به آدرس قید شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

اخبار مرتبط
علی‌آبادی از مردم خواسته که به توصیه و وعده وی اعتماد کنند، زیرا شرایط باثبات‌تری [در بازار] ایجاد می‌شود و آنها می‌توانند خودروهای مدنظر خود را با شرایط بهتری بخرند.
بهمن موتور در بخشنامه جدید خود، امکان تبدیل فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ را میسر کرده است. متقاضیان شرکت در این طرح می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۳۱ خردادماه وارد سامانه فروش شرکت بهمن موتور به نشانی bahman.iranecar.com شده و نسبت به واریز وجه مابه‌التفاوت مبلغ خودرو اقدام کنند. این طرح تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۳ تیرماه (و یا تا زمان تکمیل ظرفیت) ادامه داشته و به هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.
شرکت زامیاد زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا فروش نیسان آبی را از روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد آغاز کرده است، مشابه این اقدام برای پژو پارس در شرکت ایران خودرو رخ داد و با وجود اعلام سازمان ملی استاندارد مبنی بر توقف شماره گذاری آن، پیش فروش‌های پی در پی باعث شد تا ۱۰۰ هزار خریدار این خودرو ماه‌ها بلاتکلیف بمانند.
امکان ثبت آن‌لاین درخواست کارت المثنی سوخت، نیازمند اطلاعاتی از جمله پلاک، VIN و حتی معاینه فنی خودروها هست که این اطلاعات هنوز از سوی فراجا در اختیار ما قرار نگرفته است و با وجود آماده‌بودن زیرساخت لازم، این زیرساخت اطلاعاتی نیز باید تکمیل شود که روز گذشته جلسه‌ای در این خصوص با شرکت پژوهش و توسعه ناجی داشتیم و قرار شد این اطلاعات نیز ارائه شود."

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها