شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

آغاز ثبت آنلاین درخواست کارت سوخت برای خودروهای نوشماره

29 خرداد 1403
آغاز ثبت آنلاین درخواست کارت سوخت برای خودروهای نوشماره

مالکان خودروهای نوشماره می‌توانند با مراجعه به سایت https://fcs.niopdc.ir درخواست کارت سوخت خود را ثبت کنند و از طریق همین سایت، روند صدور آن‌را پیگیری کنند.

به گزارش بانک اول، پس از چندنوبت تعویق در راه‌اندازی سامانه برخط ثبت درخواست کارت هوشمند سوخت، امکان ثبت درخواست آنلاین برای خودروهای نوشماره فراهم شده است.

مالکان خودروهای نوشماره می‌توانند با مراجعه به سایت https://fcs.niopdc.ir درخواست کارت سوخت خود را ثبت کنند و از طریق همین سایت، روند صدور آن‌را پیگیری کنند.

جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ضمن تأیید امکان ثبت درخواست آنلاین فقط برای خودروهای نوشماره گفت: بر اساس اطلاعاتی که ناجا در اختیار ما گذاشته، درحال حاضر فقط امکان ثبت آنلاین درخواست کارت سوخت برای خودروهای نوشماره وجود دارد و برای فراهم‌سازی امکان ثبت درخواست آنلاین کارت سوخت برای متقاضیان دریافت کارت سوخت المثنی، نیاز است اطلاعات تکمیلی توسط ناجا در اختیار ما قرار گیرد.

هفته گذشته نیز جلیل سالاری، معاون وزیر نفت در این خصوص گفته بود: "امکان ثبت آنلاین درخواست کارت المثنی سوخت، نیازمند اطلاعاتی از جمله پلاک، VIN و حتی معاینه فنی خودروها هست که این اطلاعات هنوز از سوی فراجا در اختیار ما قرار نگرفته است و با وجود آماده‌بودن زیرساخت لازم، این زیرساخت اطلاعاتی نیز باید تکمیل شود که روز گذشته جلسه‌ای در این خصوص با شرکت پژوهش و توسعه ناجی داشتیم و قرار شد این اطلاعات نیز ارائه شود."

اخبار مرتبط
گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد در راستای افزایش عرضه محصولات و همچنین تنظیم قیمت بازار، شرایط فروش فوق العاده خودرو کوییک GXR-L محصول شرکت پارس خودرو را ویژه متقاضیان عادی، طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا فعال کرده است.
،شرکت بی‌ام کارز BM CARS ، زمان تکمیل وجه خودروهای وارداتی این شرکت ویژه متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در قالب فروش فوق‌العاده را اعلام کرد. بر اساس اعلامیه شرکت بی‌ام کارز، امکان تکمیل وجه متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت فراهم شده است.
فروش ون باری اینرودز با قیمت قطعی و مدل ۱۴۰۳ از روز شنبه ۷ مهرماه در عاملیت‌های مجاز بهمن موتور آغاز می‌شود. فروش ون باری اینرودز از صبح روز شنبه ۷ مهرماه در عاملیت‌های مجاز بهمن موتور آغاز می‌شود و متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۰ مهرماه می‌توانند نسبت به خرید کارگو ون اینرودز اقدام کنند.
پراید صفر کیلومتر به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای داخلی، به شدت کمیاب شده و قیمت آن به صورت نجومی افزایش یافته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها