چهارشنبه, 6 تیر 1403 2024,June

واریز ۲۵ میلیونی به حساب این کارمندان

29 خرداد 1403
 واریز ۲۵ میلیونی به حساب این کارمندان

معاون شهردار تهران از واریز مبلغ ۲۵ میلیون تومان به صورت علی‌الحساب از معوقات ترمیم حقوق کارمندان ثابت شهرداری، خبر داد.

به گزارش بانک اول  معاون شهردار تهران از واریز مبلغ ۲۵ میلیون تومان به صورت علی‌الحساب از معوقات ترمیم حقوق کارمندان ثابت شهرداری، خبر داد.

مجید باقری اظهار داشت: با توجه به تنوع و تعدد احکام و زمان‌بر بودن فرایند اصلاح و در عین حال، تقاضای کارکنان و نیز آغاز فصل تابستان، در راستای اقدامات حمایتی از معیشت همکاران، بخش اولِ پرداخت معوقات ترمیم به صورت علی‌الحساب و به مبلغ ۲۵ میلیون تومان واریز می‌شود.

وی گفت: مبلغ ۲۵ میلیون تومان به صورت علی‌الحساب از معوقات ترمیم حقوق همکاران ثابت واریز خواهد شد.

معاون شهردار تهران در جمع تعدادی از مدیران حوزه سرمایه انسانی گفت: پس از اجرای ترمیم و جاری شدن احکام در حقوق همکاران ثابت از ابتدای سال جاری، فرایند ترمیم و سپس معوقات آن با رویکرد «دقت در محاسبات» برای پیشگیری از تضییع حقوق همکاران آغاز شد.

وی با اشاره به تقاضاهای همکاران در ملاقات‌های حضوری در خصوص پرداخت معوقات، افزود: با توجه به ضرورت اصلاح احکام برای پرداخت معوقات از تاریخ یک مهرماه ۱۴۰۱، حدود ۱۴۰ هزار حکم باید مورد اصلاح قرار می‌گرفت که در اداره‌کل سرمایه انسانی در حال انجام است.

باقری با بیان این‌که اصلاح این میزان از احکام متنوع در تاریخ شهرداری تهران بی‌سابقه است، گفت: از آن‌جا که تنوع احکام مشمولین زیاد است و هر همکار ممکن است در طول این مدت چندین نوع حکم اصلاحی داشته باشد، مجموع این احکام به ۱۴۰ هزار حکم رسیده است.

وی ادامه داد: با توجه به تنوع و تعدد احکام و زمان‌بر بودن فرایند اصلاح و در عین حال، تقاضای کارکنان و نیز آغاز فصل تابستان، در راستای اقدامات حمایتی از معیشت همکاران، بخش اولِ پرداخت معوقات ترمیم به صورت علی‌الحساب و به مبلغ ۲۵ میلیون تومان واریز می‌شود.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: پس از صدور کامل احکام و اتمام نهایی محاسبات، مابه‌التفاوت معوقات که مبلغ آن بسته به تنوع و تفاوت احکام برای همکاران متفاوت است، نیز پرداخت خواهد شد

اخبار مرتبط
شاید برای شما یا یکی از آشنایانتان پیش آمده که گوشی خود را در جایی گم کرده و یا تلفن همراهتان به سرقت رفته باشد؛ با توجه به هزینه‌هایی که امروزه برای خرید گوشی‌های هوشمند صرف می‌شود، لازم است راهکاری وجود داشته باشد که بتوان برای یافتن گوشی اقداماتی را انجام داد.
مدیرکل دفتر تعرفه و خدمات مشترکین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: با اقدامات مدیریتی و اصلاح ساختار تعرفه‌ای، رشد مصرف اب شرب که بیش از 3درصد بود به کمتر از 1.8 درصد رسید.
این نماینده مجلس دوازدهم افزود: در مجموع سیستم مالیات ستانی در این سال‌ها به سمت شفافیت هوشمندی و جلوگیری از فرار مالیاتی و شناسایی دانه درشت‌های اقتصادی حرکت کرده و مشاغلی که تاکنون مالیاتی پرداخت نمی‌کردند را شناسایی کرد و بر این اساس بر تعداد مودیان مالیاتی در کشور افزوده شد.
ئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه در حال حاضر 160 میلیارد متر مکعب به آبخوان‌های کشور بدهکاریم، افزود: اقدامات خوبی در زمینه آبخیزداری و آبخوان داری در کشور انجام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها